שמעון גבאי, נהג האוטובוס שנפצע אמש באורח קשה לאחר שנדקר אמש בעפולה, סיפר היום (חמישי) על המקרה בו הותקף, לאחר ששב להכרה. "התעוררתי אחרי כמה דקות וראיתי אמבולנס, לא הבנתי למה. הם עלו ותקפו, לא דיברו איתי בכלל. זיהיתי בחור אחד, אבל אני לא מכיר אותם", תיאר גבאי, "זה נראה לי כמו פיגוע יותר מאשר משהו פלילי כי אני לא מוצא סיבה למה, לא דיברתי איתם".



חשוד במעשה, תושב העיר בן 28 נעצר מוקדם יותר הבוקר ונלקח לחקירה. בתו של גבאי, אילת, הסבירה כי הבינה מאביה שהרבה נהגים בחברת האוטובוסים חווים הפרעות בנהיגה ותקיפות פיזיות. "היה לו אירוע של נוסע שהתווכח איתו ואחר שהתעקש שיעצור לא בתחנה מוגדרת ואז התחיל להכות את אבא שלי במקל. גם אז הוא נפצע, לפני חודשים ספורים".



בנו של גבאי, נתי, אמר כי שוחח עם אביו שתיאר בפניו את השתלשלות האירועים. "הם נכנסו לאוטובוס והדבר הבא שהוא זוכר זה שהוא הרגיש מכה ואז איבד את ההכרה. הדבר השני שהוא זוכר זה שהוא מתעורר והיו מסביבו אמבולנסים ואנשים שהקיפו אותו", סיפר הבן.



ליאת, בת זוגו של הנהג, שחזרה ב-103FM את שיחת הטלפון שקיבלה משמעון בעת האירוע: "הוא התקשר אליי וסיפר לי בצעקות כאב שתקפו אותו וביקש שאבוא לפגוש אותו בסופר שליד הבית. כשהגעתי ראיתי אותו מלא בדם עם אמבולנסים מסביבו".
על השתלשלות האירועים סיפרה: "לפי מה שהוא סיפר לי, במהלך נסיעה שגרתית הוא עצר בתחנה לקלוט נוסעים והבחין שלאחר זוג חרדים שנכנסו לאוטובוס עלו גם שני נערים צעירים. לפתע הוא תיאר שהרגיש שתי חבטות בראש, הוא אפילו לא ידע לומר שמדובר בדקירה עד שהבחין שהוא מדמם. כשהגעתי לזירה נסענו ישר לבית החולים ומשם העבירו אותנו יחד לרמב"ם. בעלי סובל מסדק בגולגולת ומדימום פנימי. אני מתפללת לשלומו".