גופתו של נהג המשאית איימן ג'אבר מטייבה נמצאה היום (חמישי) לאחר שבוע של חיפושים בדרום. הוא הוגדר כנעדר מאז יום חמישי בערב, כשמשאיתו  התהפכה בשיטפונות הקשים שפקדו את הערבה. גופת הנהג נמצאה בפעילות של תחנת ערד כשהיא בעומק הסבך, על ידי גשש צבאי מהעיר רהט בשיתוף פעולה עם הכלבן אסף והכלב לני. הם פעלו כדי לחלצה ולהעבירה למכון לרפואה משפטית והמשטרה מסרה את ההודעה למשפחתו של הנהג, שעד לרגע האחרון קיוותה שיהיה נס.
כזכור, נחשפה ב"מעריב" העובדה שכוחות החילוץ נכנסו לעומק של חצי ק"מ אל שטח ירדן בחיפוש אחר הנהג, לאחר שקיבלו אישור מהרשויות בירדן. מאז יום חמישי בלילה עת התקבלה ההודעה במוקד 100 של המשטרה, אודות התהפכות של משאית סמוך לנחל צין החלו כוחות של משטרה בחיפושים אחר הנעדר. ביום שישי אותרה גופה סמוך ליישוב עין תמר שבערבה. עם זאת, בהמשך התברר כי לא מדובר בנהג הרכב הכבד שנעדר. חלק מהקושי בביצוע סריקות באזור נבע מכך שמדובר באזור ממוקש.
ג'אבר נשוי ואב לארבעה ילדים, ועבד כנהג משאית במשך קרוב ל-30 שנה. "דיברתי איתו לפני שיצא לעבודה", סיפר אחיו בשיחה עם "כאן ב'", "הוא לא אמר שהוא חושש מהגשמים, ולמען האמת, הוא לא ידע שצפויים גשמים כל כך חזקים באזור". 

כלב הגישוש לני והכלבן אסף. צילום: דוברות המשטרה
כלב הגישוש לני והכלבן אסף. צילום: דוברות המשטרה