במהלך הלילה (שישי) הגיע תינוק בן שנה במצב קשה לבית חולים הר הצופים בירושלים, בבדיקה נמצאו סמים מסוכנים בגופו. בעקבות הדיווח שהתקבל במשטרה עוכב אביו של התינוק, תושב מזרח ירושלים, לחקירה. מבית החולים נמסר כי "רופאי חדר המיון טיפלו הלילה בתינוק בן שנה אשר הובהל על ידי הוריו כשהוא שקוע ואפאטי. בבדיקות דם התברר כי בגופו סם מסוג מריחואנה בכמות גבוהה. התינוק מטופל ביחידה לטיפול נמרץ ילדים כשהוא במצב יציב".



מדובר במקרה השני תוך שבוע וחצי לאחר שפעוט בן 10 חודשים מאחד מישובי העמק,פונה לבית חולים "העמק" כשהוא במצב קשה ובסכנת חיים בשל הרעלת קנאביס. על פי הפרטים הראשוניים שדלו הרופאים, התברר כי הפעוט הכניס בדל סיגריית קנאביס לפיו (ג'וינט), שהשפיעה על תפקודו באופן מיידי. הוא הגיע תחילה לבית החולים הצרפתי בנצרת, כשהוא בהכרה מעורפלת, אך בשל הצורך לאשפזו ביחידה לטיפול נמרץ הופנה לבית החולים בעפולה.



הרופאים, שתחילה לא ידעו מה קרה לילד, חששו כי היה מדובר במכה שקיבל בראשו, אך לאחר שההורים נשאלו שוב על מצבו, הם הצביעו על כך שמוקדם יותר ראו אותו מכניס בדל סיגריית קנאביס לפיו וכנראה שהסם שבלע גרם להידרדרות המהירה במצבו. לדברי ד"ר גור זמיר, מנהל היחידה לטיפול נמרץ, התופעות שמהן סובל הפעוט אכן מתאימות להרעלת קנאביס שנגרמת כתוצאה ממינון גבוה של החומר הפעיל בצמח THC, הגורם לדיכוי הנשימה. בדיקות מעבדה שנלקחו משתן של הפעוט תמכו בכך שמדובר בהרעלת קנאביס.