ביהמ"ש השלום בתל אביב שחרר היום (רביעי) בתנאים של ערבות בנקאית שחקן מוכר, שנחשד בעבירות מס מתחום הנדל"ן. השחקן נעצר היום על ידי רשות המסים ובתום חקירה במהלכה נחשד בביצוע עבירות מס בתחום הנדל"ן הובא לביהמ"ש השלום בתל אביב תחת בקשה לשחררו בתנאים מגבילים. 

לבקשת השחקן, נאסר שמו לפרסום עד למחר ואז יוכל להגיש ערעור. ביהמ"ש לא נעתר בתחילה לבקשתו אולם מאחר שטען כי בכוונתו לערער על ההחלטה בבית המשפט המחוזי מחר, עיכב בית המשפט את פרסום שמו עד מחר, כדי לאפשר לו כאמור להגיש את הערעור. 

זהו לא המקרה הראשון של הסתבכות של שחקנים וזמרים עם רשות המיסים. בחודש מאי אשתקד הורשע הזמר קובי פרץ בחמישה מקרים של העלמת מס של מיליוני שקלים שקיבל בגין הופעותיו. בהעלמת מס בהיקף של 5.8 מיליון שקלים ובדיווחים כוזבים למס הכנסה בשנים 2009-2005. באותו משפט השופטת גזרה עליו שנתיים מאסר בפועל ו-175 אלף שקלים קנס בנוסף לשלוש שנות מאסר על תנאי.

זאת מול בקשת המדינה להטיל עליו ארבע שנות מאסר. במהלך הדיונים על הערעור, רמז פרץ כי מי שהביא אותו למצב הזה הוא אמרגנו לשעבר שהפך להיות עד מדינה, יוחאי יעיש. "הטעות היחידה בחיי היא שבחרתי להיות עם מי שהייתי איתו. אומרים שאישה יודעת אחרונה שבעלה בוגד", אמר הזמר לשופטים.