פעוט כבן שנה נפטר הערב (ראשון) בבית החולים הדסה עין כרם לאחר שטבע בבית במבשרת ציון. המשטרה פתחה בחקירה והחשד הוא שהוא טבע למוות בגיגית ששימשה ככלי להשקיית כלבים לאחר שכנראה נותר לזמן קצר ללא השגחה. הפעוט פונה במצב אנוש תוך ביצוע פעולות החייאה לבית החולים הדסה עין כרם על ידי חובשים ופרמדיקים של מד"א, אך מאוחר יותר כאמור נקבע מותו. 

על פי החשד, בשעה שהוריו שהו בביתם, הצליח הפעוט להשתחל אל החצר, שם בנסיבות שטרם הובררו, נפל אל תוך הגיגית שמשמשת להשקיית כלבים אותם מגדלים ההורים. בשלב מסוים, כשהוריו הבינו שהוא לא בבית הם מיהרו לחצר ומצאו אותו בגיגית כשהוא במצב קשה.

חוקרי המשטרה הגיעו לבית החולים וגבו עדות מההורים ומיד לאחר מכן פתחו בחקירת נסיבות האירוע. בשלב זה יבחנו החוקרים את סביבת הבית, החצר, והגישה אליה ויתמקדו באיסוף ממצאים ורק מחר, ככל שתתפתח החקירה יוחלט כיצד לנהוג בבני הזוג, שממילא ספגו מכה קשה. 

פרמדיק מד"א, עדן פמסון, סיפר: "סמוך לכניסה לבית על המדרכה ברחוב ראינו את הפעוט מחוסר הכרה לאחר שטבע. הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו תרופות, הנשמות ועיסויים והוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבי"ח תוך כדי המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו אנוש".