איש יחסי הציבור רני רהב הגיש לפני כיומיים תביעה על סך 100 אלף שקל נגד כתב "הארץ", חיים לוינסון. לטענת רהב, לוינסון צייץ ציוץ שקרי בטוויטר הטוען כי חנה במקום אסור על פי חוק וכינה אותו "חזיר חניה", למרות שהובהר לו מראש שמדובר בטענה כוזבת והרכב לא שלו. לוינסון התייחס הבוקר (שלישי) לתביעה בתוכניתה של אילה חסון ב-103FM, ואמר כי רהב, המשמש כקונסול כבוד של איי מרשל, כינה אותו "חולה נפש".

"אתמול קרה לי קטע מאוד מוזר, התקשרו אליי בבוקר מ'זר-פור-יו' וביקשו לשלוח לי פרחים", סיפר לוינסון. "מי שמכיר אותי יודע שאף פעם לא שולחים לי פרחים, אני לא משיק תוכניות או חבר של יח"צנים מדושנים כמו רני רהב. כששאלתי ממי המשלוח סירבו לומר לי והשיחה נותקה. החלטתי להתקשר לחברה ולברר בכל זאת ממי הזר שעתיד להגיע אליי והתברר שאני כלל לא צפוי לקבל משלוח. תהיתי מי יכול לעשות תעלול שכזה וכעבור שעה גיליתי שהוגשה נגדי תביעה".
 
אילה חסון הקריאה בשידור התכתבות בין השניים שבה פנה לוינסון לרהב והסב את תשומת ליבו כי רכב מדגם "אאודי", המשויך לכאורה לרהב, חונה בחניית 'אדום לבן'. רהב טען מנגד באותה ההתכתבות כי לא מדובר ברכב שלו, וכינה את לוינסון "חולה נפש". לוינסון התייחס להתכתבות: "מכיוון שרני רהב הפנה את הדיון הזה לבית המשפט אני אענה על הדברים הללו בבית המשפט ואני יכול להבטיח לך שיש לי תשובות טובות".

 

לוינסון הוסיף: "רני רהב תוקף בצורה מכוערת ופוגענית ומשתמש בלעג במחלה של אנשים. אני מקווה שאנשים יבינו שהאיש הזה, שמתחזה לדואג לחלשים, מדבר בצורה כה חריפה על האנשים הכי חלשים בחברה. זה כואב לי לשמוע זאת וצריך להילחם בדיבור הזה. הוא הגיש מכתב תביעה נגדי ואני אגיש בקרוב את כתב ההגנה. תוכלי לראיין אותי לאחר שאנצח במשפט". אילה חסון התייחסה לדבריו: "אני מבינה את האסטרטגיה מול בית המשפט ומכבדת אותה אך שואלת לגופן של עובדות. תבעו אותי לא פעם בחיי וכשהתראיינתי בנושא טענתי תמיד שאני מוכנה להתמודד עם כל הטענות נגדי, ושאמשיך להיצמד לעובדות שאני עומדת מאחוריהן".
 

רהב, שהעדיף שלא להתעמת עם לוינסון בשידור, הגיב לדברים: "ראשית אני מודה לעיתונאי חיים לוינסון שב-48 השעות האחרונות מקדם את 'זר פור יו' בכל אתרי הרדיו והחדשות שהיא אחת מ-170 הלקוחות שלנו. אני בוודאי לא צלצלתי לאיש, אין לי קשר איתו ואין לי מושג אם מישהו צלצל אליו. חשוב להדגיש שכתבתי את צמד המילים 'חולה נפש' בהודעה פרטית ללוינסון בתגובה להודעה שהוא שלח אליי. אני מאחל לו שיתרום לחברה הישראלית מעט ממה שאני תרמתי. היינו הראשונים בארץ לתרום ולהביא למודעות של חולי האיידס, הילדים האוטיסטים בישראל וחולי הנפש".

כשנשאל האם אכן חנה במקום בו תועד הרכב, השיב איש יחסי הציבור: "נראה לך? ה'אאודי' שפורסמה בציוץ אכן הסיעה אותי לרמת גן ואף החזירה אותי למשרד אך לא מדובר ברכב שלי, באתי עם חבר שיש לו נהג אשר לקח אותי טרמפ והחזיר אותי. אין לי קשר לרכב הזה או לנהג. בזה הסתיים הסיפור".
 
"האדם הזה ששוחח עמך קודם לא קיים מבחינתי", אמר רהב. "הוא שלח לי הודעת טקסט ואני גם עניתי לו שהדברים לא היו ולא נבראו. ברגע שהוא שלח לי את התמונה השבתי לו שאכן הייתי במקום לפני שבוע, ואז הוא בחר לצייץ שאני נמצא באותו רגע במקום ושחסמתי את התנועה, זה הכל שקר. לא יאומן איך אדם מעז לכתוב בטוויטר דברי בלע ושקר על אדם אחר סתם כי בא לו. האיש הזה הוא כולו שקר, הוא מנסה להראות שאכפת לו מחולי נפש או מבני אדם. אחרי שכתבתי לו הוא בחר לפרסם את הדברים בכל זאת. לאן הגענו? התביעה שלי כבר הוגשה ואין לי שום עניין לשוחח עמו".
עריכת תוכן 103FM: איתמר זיגלמן