הותר לפרסום: מאלק פאדי הוא החשוד ברצח שתי אחיותיו נורית וחאית מאלק בנות ה-19 וה-21 בבית משפחתם ביפו. בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (חמישי) ב-11 ימים את מעצרו. בטרם החל הדיון בבית המשפט, אמר החשוד כי "בני המשפחה עודדו אותו לרצוח את אחיותיו". במהלך החקירה עלה חשד לפיו מדובר בסכסוך משפחתי, בו מעורבים כמעט כל בני הבית - הורים ילדים ונכדים אשר התגוררו יחדיו.
פרקליטו של החשוד, עורך הדין אסף גונן, טען בבית המשפט כי מן הראוי לשלוח את הצעיר לבדיקה פסיכיאטרית ומיד מסר בקצרה על עברו. "הוא פשוט קיבל בלאק אאוט, ראה שחור בעיניים", סיפר, "אני מלווה אותו בתיק אחר, שם הוא הודה באיומים". הפרקליט ציין כי מרשו "מוכר לשירותי המבחן והרווחה כמשתמש בסמים". נציג המשפט טען בדיון, כי מדובר בחקירה הנמצאת בראשיתה ויש לבחון את נסיבות האירוע על כל מרכיביו. לטענתו, הצעיר התקשר למוקד 100 ומסר כי רצח את אחיותיו.

זירת הרצח. צילום: אבשלום ששוני


כזכור, הצעיר רצח הבוקר את שתי אחיותיו בנות ה-19 וה-21 בעת שישנו בבית המשפחה, ולאחר מכן התקשר למשטרה ודיווח על המעשה. כוחות המשטרה שהגיעו למקום מצאו את שתי הצעירות במיטותיהן כאשר גרונן משוסף, בדירה היה גם הצעיר שדיווח על האירוע, והוא נעצר. על פי העולה בחקירה, בעברו של האח נסיבות נפשיות ובעת המעשה היו בבית בני משפחה נוספים.

פרמדיק מד"א יאיר גולדשטיין, שגם הוא הגיע לדירה סיפר על המראות הקשים: "כשהגענו למקום הובילו אותנו לדירה שם ראינו שתי נשים בשנות העשרים, הן היו מחוסרות הכרה , ללא דופק, ללא נשימה, עם סימני אלימות, ביצענו בדיקות רפואיות ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותן במקום".