לאחר מספר מקרי טביעה שהתרחשו במהלך חג השבועות, גם היום (שלישי) אירע מקרה טביעה נוסף כאשר נער בן 17 טבע בכינרת לאחר שקפץ לתוך האגם ועקבותיו נעלמו. הנער נמשה מן המים על ידי שוטרי השיטור הימי ומספר צוללנים כשהוא במצב אנוש. מחקירה ראשונית עולה כי הנער יצא לטיול ביחד עם עוד שני חברים והשלושה הגיעו לטיילת טבריה, שם באזור המכונה "המזרקה" קפץ הנער למי הכנרת. משלא נראה הבינו חבריו כי טבע והזעיקו את כוחות ההצלה.

חובש מד"א קובי סרור סיפר: "כשהגעתי למקום אזרחים סיפרו לי שהנער קפץ למים, אבד איתו הקשר והם הזעיקו מייד את כוחות החירום. תוך כדי הסריקות שנערכו באזור האזרחים שהיו במקום איתרו את הנער ומשו אותו מהמים לסלעים ויחד איתם העברנו אותו לטיילת". סרור המשיך: "הוא היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. מיד התחלתי לבצע בו פעולות החייאה וכעבור מספר דקות הצטרף אלי צוות ניידת טיפול נמרץ שהוזנק גם הוא למקום. לאחר פעולות ההחייאה המתקדמות והממושכות שכללו תרופות, הנשמות ועיסויים הדופק של הנער חזר והוא פונה במצב קשה מאוד למרכז הרפואי פדה-פוריה כשהוא מונשם."

יוסי אוקנין, ראש סניף איחוד הצלה בטבריה סיפר: "כשהגעתי למקום עדיין נערכו סריקות על ידי השיטור הימי לאיתור הנער. לאחר איתורו ללא דופק ונשימה סייענו להוציא אותו מהמים והתחלנו בביצוע פעולות החייאה מתקדמות. תוך כדי ההחייאה יחד עם חובשים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה סניף טבריה, הצטרף אלינו צוות ניידת טיפול נמרץ וכשלמרבה הנס חזר הדופק הנער פונה בניידת טיפול נמרץ ובמצב קשה להמשך קבלת טיפול רפואי. 

מיה צבן, דוברת המרכז הרפואי פדה-פוריה אמרה כי הנער הגיע למרכז הרפואי במצב אנוש ותוך מאמצי החייאה.

על פי נתוני ארגון "בטרם" לבטיחות ילדים, בין השנים 2018-2008 מתו כתוצאה מטביעה 173 ילדים ובני נוער . עד כה בשנת 2018  מתו מטביעה 16 ילדים ובני נוער (מתוכם 10 בני נוער) כאשר בשנת 2017 מתו מטביעה 15 ילדים ובני נוער.
 
אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון 'בטרם' לבטיחות ילדים: "השנה אנחנו עדים לשורה ארוכה של מקרי טביעות של ילדים ובני נוער שהסתיימו במותם. ניתן למנוע טביעות באמצעות כללים פשוטים והגברת הפיקוח על המתרחצים, גם בגילאים בוגרים יותר. בעת הרחצה בכנרת יש להקפיד על שחיה רק בחוף מוכרז בזמן שהמציל נמצא במקום. יש להישמע להוראותיו ולשחות רק באזורים שהוגדרו מראש כמותרים לרחצה".