גבר ואישה שאיבדו את דרכם בתחילת השבוע בנגב הצליחו לסמן לכוחות החילוץ באמצעות אבנים את הכתובת S.O.S, מה שהביא היום (שלישי) לחילוצם בשלום באמצעות מסוק משטרתי. בני הזוג, לילה פארקר ודניאל סבג, סיפרו לחברת החדשות על החוויה המסוכנת שעברו באזור נחל נקרות. שני המטיילים סיפרו כיצד תעו בדרך, צדו על מנת לשרוד וקידמו את חילוצם. 
"אני הבנתי את זה בדיליי, אני לא ידעתי שיש מסלול. אחרי שלוש שעות שצעדנו והשביל נראה רק מתארך, התחלנו להבין שאנחנו לא במצב כל כך טוב. היה ממש מעט מים", סיפרה לילה. "ברגע שהבחנו בכך שכמות המים לא תספיק לנו ושחרגנו מהציר בסביבות ה-15 קילומטר, החלטנו להתמקם במקום ולמצוא מנהרות בהן נוכל לשהות בשעות החום, ולעשות הכל על מנת לקדם את החילוץ שלנו בשעות הלילה ובשעות הבוקר כשמזג האוויר נוח יותר", אמר דניאל.

השניים, שהיו בסכנת התייבשות, החליטו להתחפר בתוך בורות על גדות הנחל. "לילה עלתה על קטע, היא ראתה שבתוך המנהרה הקיר רטוב" הוסיף המטייל. "התחלנו לחפור שם, עשינו שני בורות מצד אחד של הגדה ומצד שני של הגדה וככה לפי שעות השמש היינו עוברים בין הבורות של הגדות כדי לנצל את הזמן. ברגע שהתמקמנו, הבנו שצריך לעבוד על זה שיראו שאנחנו פה". 
"כשהיה טיפה חם לא יכולנו להוציא את הרגליים, פחדנו על הנוזלים שלנו בגוף. התחפרנו בתוך החול ורצינו להצטנן. דניאל התחיל לצוד", סיפרה לילה. "היו שמה לטאות בתוך המנהרה שחיפשו מקום להצטנן בו וכדי שנאכל ונכניס אנרגיה אז פשוט צדנו אותם. ניקיתי אותם ואכלתי אותם וזה הביא בוסט מדהים של אנרגיה", סיפר דניאל. 

הזוג סיכם את החוויה באזהרה למטיילים אחרים לא ליפול לשאננות. "אני כן טייל מנוסה ונווט מנוסה, אך זה מה שהוביל אותי לא להיות מוכן ולא להכין את לילה לזה. וזהו, עשיתי פה טעות שעלולה הייתה להיות פטלית", אמר דניאל. "אני לא אעשה את זה יותר. כשאתם יוצאים אפילו לדבר הכי קטן שיש - תתכוננו. הטבע יכול להפתיע, הפעם יצאנו כמו שצריך אבל זה יכול היה להיגמר אחרת".