לאחר שהבוקר (רביעי) התברר כי נגד המורה הפדופיל שאול שמאי נפתחה חקירה נוספת בחשד לביצוע עבירות מין נוספות בתלמידים, הורים שילדיהם נפגעו משמאי מספרים ל"מעריב אונליין" כי הם לא הופתעו מכך וחשדו שקיימים מקרים נוספים וכרגע הם מגייסים כסף כדי להגיש בג"ץ.

"סביר מאוד להניח שהילדים הרגישו בטוחים יותר לדבר אחרי גזר הדין", מספר מ', שבתו נפגעה בפרשה המקורית בה הורשע. "מדובר בילדים מכיתה אחרת שהוא היה מורה מחליף בכיתה שלהם בפרק זמן משמעותי לפני שהגיע לכיתה בגינה הוא הורשע. הילדים האלה נפגעו לפני הילדים מגזר הדין, זאת אומרת לפני כשנתיים. משרד החינוך, השפ"ח (השירות הפסיכולוגי חינוכי בעיריית תל אביב-יפו, ע"ל) והנהלת בית הספר לא טרחו מספיק כדי לדאוג שיגיעו צוותים רחבים כפי שנדרש לטפל בילדים שנפגעו. זה היה ברור שיש עוד וכרגע יש בלאגן גדול בבית הספר".

"צריך להבין את גודל הכישלון של המערכת, מעבר לזה שמשרד החינוך ומנהלת בית הספר הכניסו פדופיל לתוך בית הספר, יש כאן אי לקיחת אחריות וניסיון להקטין ולטייח את האירוע". מ' מוסיף כי "זה היה אצלנו אבל גם בעוד בתי ספר רבים והמערכת שנקראית משרד החינוך חושפת את הילדים של כולנו למקרים כאלה ושום הורה לא יכול לישון בשקט במדינת ישראל".

ת', אם נוספת שבתה נפגעה, אומרת גם היא כי הם חששו שיש מקרים נוספים שעוד לא נחשפו: "חשדנו בזה וביקשנו שיבדקו, זה מאוד מקומם שבדקו בפורומים כיתתיים ולא בפורום של אחד על אחד, לא באמת בדקו את הכיתה והתוצאות טפחו לנו בפרצוף ומדברות בעד עצמן. דיברו על אירוע רב נפגעים ולא טיפלו באירוע רב נפגעים. גם הכיתה הרלבנטית של שנה שעברה שבגללה התפוצצה הפרשה לא טופלה כמו שצריך וגם אנחנו".

עורכת הדין טלי גוטליב המייצגת את שמאי מסרה: "אין שום סיכוי לבסס כתב אישום על סמך עדויות של קטנים בחלוף שנה מהאירוע, כאשר החקירה מזוהמת בתקשורת, בבית הספר ובבית. אין משמעות ראייתית לעדויות של קטנים באופן הזה והחקירה תסיים בלא כלום. אני בטוחה שיש כאן אכזבה של הפרקליטות והמשטרה ושל מנהלת בית הספר מגזר הדין וזו הדרך שלהן ללחוץ על בית המשפט כדי להחמיר את הענישה עליו בערעור. הרי לא יעלה על הדעת שבדיוק אחרי גזר הדין פתאום צצו 12 תלונות חדשות של קטינים, איפה הם היו לפני כן? הרי זו פרשה שלא ירדה מהכותרות במשך שנה שלמה".