ד"ר חגי בן ארצי הוא מרצה לתנ"ך ולמחשבת ישראל וגם אחיה של רעיית ראש הממשלה, הגברת שרה נתניהו. הבוקר (רביעי) סיפר ב-103FM על יחסיו עם אחותו: "אינני בטוח שיש עניין ציבורי ביחסים בינינו, אך אומר שהוזמנתי לראשונה לחוג התנ"ך בבית ראש הממשלה. זהו חוג מאוד יפה שמתקיים פעם בחודש-חודשיים וממשיך מסורת שראש הממשלה הראשון התחיל אותה. אני מקווה שזו סנונית ראשונה שמבשרת את בוא האביב. היו שלוש שעות מאוד מעניינות בחוג אך בקושי דיברתי עם אחותי. אני מקווה שההזמנה ביטאה שינוי במגמה. אני שומר על קשר עם אבנר, שספג מאבא שלי את האהבה לתנ"ך תוך שמירה על צניעות. אין לי קשר עם יאיר ולכן לא אוכל לדבר עליו. אני מקווה שהקשר יתחדש".



חגי בן ארצי בעבר. צילום: קובי גדעון, פלאש 90
חגי בן ארצי בעבר. צילום: קובי גדעון, פלאש 90

 
על הבית בו גדלו השניים סיפר: "כבר כמעט 20 שנה אחותי ואני מנותקים. אני לא יכול לדבר עליה ועל דברים שאני לא מכיר. גדלנו בבית פשוט וצנוע, זו הייתה האידיאולוגיה בבית. כשהיה לנו כסף מיותר לא השקענו אותו בשיפוצים אלא היינו תורמים למוסדות צדקה. כשהתפרסם דוח רשמי של מבקר המדינה שחשף את הוצאות בית ראש הממשלה טענתי שנראה שהערכים שספגנו בבית לא השתקפו בדוח. לצערי הרבה עיתונאים מדברים על דברים שהם לא יודעים ומפיצים שמועות לא מבוססות אך אני משתדל לדבר על הדברים שאני יודע".
 

במהלך תוכניתה של איילה חסון שיתף חגי בתחושותיו לגבי התרומה הרבה של נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ למדינת ישראל: "במילה אחת אני קורא לזה נס. בשתי מילים- נס גדול. חיכינו לרגע הזה 70 שנה. בן גוריון, בניגוד לעמדת האו"ם, הכריז על ירושלים כבירת ישראל בהיווסדה. 70 שנה חיכינו שאיזו מדינה סוף סוף תסכים להכיר בנושא. חשבנו שרק מדינות קטנות יסכימו אך לפתע הגיעה המעצמה הגדולה בתבל ועשתה זאת בענק. לא הייתי זבוב על הקיר בפגישות של ביבי עם טראמפ ואינני יודע מה התנהל בשיחות ביניהם אך אני מניח שיש לנתניהו חלק בעניין. ראוי גם להזכיר שחלק גדול מההחלטות של הנשיא האמריקאי מבוסס על ציבור המצביעים שלו שרואה במדינת ישראל התגשמות נבואת התנ"ך".
בן ארצי הוסיף :"רוב יהדות אמריקה היא מתבוללת ושלושה מיליון יהודים מתוך החמישה מיליון שנמצאים ביבשת מתנתקים מהתנ"ך ולא קשורים לבית כנסת או פעילות יהודית כלשהי ולכן מדינת ישראל מאבדת את משמעותה עבורם. מדינת ישראל היא פרויקט היסטורי-תרבותי-דתי והנוצרים, שמחוברים לתנ"ך, רואים במדינת ישראל כמשמעותית ומבינים זאת. כשחלק מהיהודים מאבדים עניין בישראל אלוהים מגייס לנו את הנוצרים וזה מהפך. אי אפשר שלא להאמין באלוהים כשרואים את שיבת עם ישראל לארצו".
עריכה: איתמר זיגלמן