עורך דין בכיר מאזור המרכז נעצר אתמול על ידי חוקרי ימ"ר נגב במשטרה בחשד למעורבות בפרשת רצח דבורה הירש, גרושתו של עד המדינה טל קורקוס.  הוא שוחרר בתום חקירתו למעצר בית מלא בן חמישה ימים, תוך איסור יצירת קשר עם המעורבים ותנאים מגבילים נוספים. במשטרה חושדים כי עורך הדין הבכיר שיבש הליכי חקירה בפרשה האמורה. מדובר בעורך הדין השני שנעצר במסגרת הפרשה המתנהלת עדיין תחת מעטה של צו איסור פרסום.
 
בידי המשטרה ישנו עד מדינה, שהוביל למעצרם של ראשי ארגון הפשיעה יניב זגורי ויוסי מירלשווילי, החשודים במעורבות ברציחתה של הירש לפני יותר משנתיים. בית המשפט הוציא צו איסור פרסום גורף על פרטיו של עד המדינה ומשפחתו. 
 
דבורה הירש, גרושתו של קורקוס, נרצחה בחודש מרץ 2016 בעת שהייתה ברכבה עם ילדיה בבאר שבע. בחודש דצמבר האחרון, הוגש כתב אישום נגד מיכאל מור, ראש ארגון הפשיעה מהצפון, ויניב (ניבי) זגורי, ראש ארגון פשע מהדרום, הנאשמים ברצח קורקוס, שחוסל ביוני 2017 כשמטען חבלה רב עוצמה הוצמד למכוניתו באשקלון. 
 
לפני כשלושה חודשים נורה קרוב משפתו של קורקוס בשדרות  יוהנה ז'בוטינסקי בבאר שבע ונפצע באורח בינוני. צוות מד"א פינה אותו לבית החולים סורוקה כשהוא ירוי בפלג גופו התחתון. כוחות המשטרה הוזעקו למקום ופתחו בחקירת המקרה. ניסיון החיסול בוצע כ-200 מטרים מהחנות של מיכל זגורי, אשתו של ניבי זגורי, אחד העצורים בחשד לחיסול קורקוס, כאמור.