צעיר בן 19 נהרג הבוקר (שני) בתאונת דרכים בין מספר כלי רכב ומשאיות, שהתרחשה בכביש 2 (החוף), סמוך למחלף חבצלת לכיוון דרום. כוחות ההצלה שהגיעו למקום האירוע איתרו אותו כשהוא לכוד ברכבו, ללא סימני חיים, ונאלצו לקבוע את מותו. בנוסף, הוענק טיפול רפואי לשני פצועים במצב קל, שפונו לבית החולים "הלל יפה". מהמשטרה נמסר כי ההרוג נהג בצורה מסוכנת, נמלט מניידת משטרה ונסע בניגוד לכיוון התנועה.



"מבדיקה ראשונית של המקרה עולה כי נהג הרכב הפרטי, בן 19 מנתניה, נהג בתוך העיר כשהוא מסכן את משתמשי הדרך: עלה על מדרכה, פגע ברכב במהלך נהיגה, חצה צמתים ברמזור אדום ואף נהג בניגוד לכיוון התנועה. שוטרים שהבחינו בו כרזו לו לעצור ומשקרבו אליו, הנהג המשיך בנסיעה בכביש, עלה על מדרכה ונכנס לכביש 2 כשהוא נוסע בניגוד לכיוון התנועה. בכביש 2 פגע במכונית ובמשאיות עד שנעצר", כך נמסר מדוברות המשטרה. כביש 2 נסגר לתנועת כלי רכב מצפון לדרום סמוך לנתניה וציבור הנהגים מתבקש שלא להגיע למקום ולבחור בדרכים חלופיות. 


חובש בכיר במד"א, ראובן איבגי, ופרמדיק מד"א, אייל דרורי, סיפרו כי "כשהגענו למקום המראה היה קשה מאוד, ראינו רכב פרטי מעוך צמוד למעקה הבטיחות על הכביש ובסמוך משאית עם מעיכה בחזית. בנוסף, היו במקום כחמישה כלי פגועים, כאשר ברכב הפרטי שנמעך נלכד צעיר כבן 19 שהיה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה, עם פגיעה רב מערכתית. לאחר שחילצנו אותו מהרכב בסיוע הכיבוי ביצענו בדיקות רפואיות, אך הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו. שני גברים, נהגי משאית שנחבלו, קיבלו טיפול רפואי ופונו לבית חולים כשמצבם קל".


מדובר בהרוג ה-126 בכבישים מתחילת השנה. לפני כיומיים בלבד קיפח את חייו רוכב אופנוע בן 35 לאחר שהתנגש בגדר בטיחות בכניסה למג'דל שמס. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום (מד"א) שהגיעו למקום האירוע על מנת להעניק לו טיפול רפואי, נאלצו לקבוע את מותו במקום. 



יומיים לפני כן נהרגו שני צעירים בשנות ה-20 לחייהם בתאונה בין אוטובוס לרכב פרטי בכביש 234, בין צאלים לאורים. שני פצועים במצב בינוני, שנסעו גם הם ברכב, פונו במסוק לבית החולים סורוקה שבבאר שבע.