שחר רובילר בן ה-19 מנתניה, הוא החייל שנהרג הבוקר (שני) בתאונת הדרכים הקטלנית בכביש החוף, לאחר שנסע נגד כיוון התנועה. לפני שמצא את מותו, עלה הצעיר על מדרכות ופגע במספר כלי רכב. חברו כתב בפייסבוק: "לא מצליח לעכל. ילד שכולם אוהבים ועכשיו אני באמת שואל למה דווקא אותך? אח קטן, אני אוהב אותך, תשמור עלינו מלמעלה".



האירוע החל לאחר ששוטרים הבחינו בנהג, שאינו מוכר למשטרה מאירועים דומים קודמים, וקראו לו לעצור לאחר שעלה על מדרכה וסיכן את העוברים והשבים בעיר נתניה. השוטרים במקום ניסו שלא להלחיץ את הצעיר, על מנת לא לגרום לאירוע גדול יותר. כשהתקרבו אליו, הנהג המשיך בנסיעה בכביש, עלה על מדרכה ונכנס לכביש 2 כשהוא נוסע בניגוד לכיוון התנועה.

בעודו נוסע בכביש 2, פגע החייל בג'יפ ובשתי משאיות שעברו במקום, לפני שמצא את מותו. אחד הנוסעים שהיה עד לתקרית סיפר לאחר מכן כי מדובר בנס שלא נהרגו עוד בני אדם. "החיים שלי ניצלו, במזל הספקתי לסטות ימינה ולא נפגעתי", תיאר. הודעה נמסרה למשפחתו של החייל. בנוסף, הוענק טיפול רפואי לשני בני אדם נוספים שנפצעו באירוע באורח קל, ופונו לבית החולים "הלל יפה" בחדרה. 



תאונת הדרכים בכביש החוף. צילום: מד"א


מדובר בהרוג ה-126 בכבישים מתחילת השנה. לפני כיומיים בלבד קיפח את חייו רוכב אופנוע בן 35 לאחר שהתנגש בגדר בטיחות בכניסה למג'דל שמס. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום (מד"א) שהגיעו למקום האירוע על מנת להעניק לו טיפול רפואי, נאלצו לקבוע את מותו במקום. 

יומיים לפני כן נהרגו שני צעירים בשנות ה-20 לחייהם בתאונה בין אוטובוס לרכב פרטי בכביש 234, בין צאלים לאורים. שני פצועים במצב בינוני, שנסעו גם הם ברכב, פונו במסוק לבית החולים סורוקה שבבאר שבע.