אריק, אחיו של סמ"ר רונן לוברסקי, לוחם דובדבן שנהרג מפגיעת לוח שיש במהלך פעילות במחנה פליטים סמוך לרמאללה, התייחס הערב (שני) בסוכת האבלים בה יושבת המשפחה שבעה, לנסיבות שהובילו למותו של אחיו. "הם מוכנים מראש לאירועים כאלה כמו המקרה המצער כמו קרה לאחי", הסביר, "מדובר באירועים של זריקת אבנים ומכונות כביסה, פלטות ותנורים מהגגות. הם מוכנים מראש, זה לא מתחיל מהיום. הדבר הזה קורה שנים. לצערנו, החיילים שלנו מוכנים. גם אני עשיתי את זה הם מוכנים באהבה להיכנס ולעצור את המחבלים".
"זה לא הגיוני שאנחנו מסכנים את החיילים שלנו בצורה כזאת", המשיך ואמר, "זה רצח מראש. האנשים שמכינים את זה הם רוצחים, אלו בתים של רוצחים, משתפי פעולה ברצח, אין לי שום ספק בזה". הוא הוסיף: "הצילומים שראיתי של היציאה מהכפר של הפעילות של אחי. זה פשוט מזעזע לראות את הלינץ' שעושים בחיילים. אני חושב שזה לא הגיוני שנכנסים פעם אחר פעם בצורה כזאת. צריך להיכנס הרבה יותר חזק ולא לסכן את החיילים שלנו. להיכנס בצורה יותר אגרסיבית. לא ייתכן שמסכנים את החיילים שלנו ככה, זה חייב להשתנות".
 

אריק התייחס גם לסיכת יחידת דובדבן אותה העניק לו מפקד היחידה. "זכיתי להיות מהמשפחה, לצערי בנסיבות הלא נכונות. יש לנו את הזכות להיות חלק ממנה".