ראש הממשלה ורעייתו הגיעו הערב (חמישי) לניחום אצל משפחתו של לוחם דובדבן שנהרג, סמ"ר רונן לוברסקי. במהלך הביקור פרסמו השניים סרטון בו הגיבו לפרסומים על כך ששרה נתניהו כמעט ותקפה פיזית את מנכ"ל משרד ראש הממשלה לשעבר, אלי גרונר. מאחורי גבם של הזוג נתניהו ניתן היה לראות את מודעת האבל על מותו של סמ"ר לוברסקי מה שעורר את חמתם של גולשים רבים על ניצול ציני לכאורה של מות הלוחם, לצורך שיפור תדמיתם לאור הפרסומים הלא מחמיאים. 


שרה נתניהו מגיבה להאשמות נגדה

"מכל המקומות בעולם בחר הזוג נתניהו לצלם את הסרטון הזה על רקע מודעת האבל של רונן לוברסקי. עוד אחת מהמניפולציות שלהם. תתביישו", כתב אחד הגולשים בטוויטר. בציוץ אחר נכתב "האם באמת עשו את הקטע וידאו ליד מודעת האבל של סמל לוברסקי ז"ל? נושם עמוק. עמוק מאוד ברגעים אלה".


"הידיעה ב״הארץ״ פורסמה כשרה״מ ורעייתו היו בניחום אבלים אצל כחלון", מסר יועץ הניו מדיה של ראש הממשלה, יונתן אוריך, "עודכנו על הידיעה כשהיו בדרך משם לניחום אבלים אצל משפחת החייל ברחובות. השעה הייתה 19:00 ונדרשנו להוציא התייחסות. ביקשו לצלם מחוץ לבניין אבל האבטחה לא הרשתה, לכן צילמו בפנים והייתה שם מודעת אבל. לא ניצול ציני ולא בטיח".