שוב קטטה המונית במלון: אירוע אלים היום (שבת) על שפת הבריכה במלון ווסט לגון ברחוב צפת בנתניה בין מספר אורחים במלון. מחקירה ראשונית עולה החשד לפיו מדובר בוויכוח שנתגלע בין מספר אורחים במלון סביב מקום על שפת הבריכה וגלש לפסים אלימים. 
 
בסרטון שתיעד את המתרחש נראים כיסאות ושולחנות שהיו מונחים על שפת הבריכה כשהם מתעופפים באוויר לאחר שהושלכו על ידי חלק מהמעורבים בקטטה לעברם של האחרים. צרחות אימים וחילופי מהלומות תועדו במצלמות של אורחים שנדהמו מעצם קיומה של הקטטה בנוכחות ילדים ומבוגרים. "אימאל'ה, הילדים, איזה פחד. תקראו למשטרה", נשמעו אורחים במלון זועקים בבהלה בעקבות התקרית.
 
כוחות משטרה מתחנת נתניה הגיעו למקום ועיכבו לחקירה תושב העיר בן 41 ובתום חקירתו הוא שוחרר. החוקרים החלו באיסוף חומר מתועד ממצלמות האבטחה במלון במטרה לנסות ולהתחקות אחר חשודים שהיו מעורבים בקטטה. בשלב זה, נסיבות האירוע טרם הובררו במלואן והחקירה בראשיתה.
 
ממלון "ווסט לגון" נמסר בתגובה לאירוע: "היום בשעות הצהריים החלה קטטה בין שני אורחי מלון אליה נגררו אורחים נוספים באזור הבריכה. הקטטה הופסקה על ידי צוות המלון והזמנת צוות שיטור שלקח אותם לתחנה. האורחים שלקחו חלק באירוע התבקשו לעזוב את המקום. המלון מצר על ההתנהגות קומץ קטן של אורחים ומגנה כל מקרה אלימות".

 
ב - 12 במאי נעצרו ארבעה אורחי מלון בים המלח לאחר שהפריעו לסדר הציבורי ושוטר שהוזעק למקום להרגיעם הותקף על ידם פיזית ומילולית שעה שכינו אותו "יא זבל יא FBI", זאת בנוסף לפגיעה בגופו.

בחודש אפריל האחרון, בני משפחה שתקפו מציל בבית מלון באילת, לאחר שקרא לאחת מילדות המשפחה "שמנה", נחקרו על ידי המשטרה והורחקו מהעיר.