שר הביטחון, אביגדור ליברמן, אמר היום (ראשון) כי גלי צה"ל תעתיק את אולפניה מהבניין הוותיק של התחנה ביפו לירושלים, למתחם בית החייל החדש בכניסה לעיר. בתוך שלושה חודשים תחל התחנה הצבאית לשדר את מהדורות החדשות מאולפניה בבירה. 



במשרד הביטחון מסרו כי על-פי החלופה הנבחרת, אותה אישר ליברמן, בית גלי צה"ל החדש יוקם במתחם בית החייל המתחדש בירושלים, שישנה את פניו ויהפוך לקריה ביטחונית, שבה יוקמו גם לשכת הגיוס החדשה, בית לחיילים בודדים ועוד. בית גלי צה"ל החדש יתפרס על שטח של כ-2,500 מ"ר. בבניין יוקמו אולפני רדיו מתקדמים לשתי התחנות, גלי צה"ל וגלגלצ - וכן למערך השידור הדיגיטלי.



תכנון והקמת מבנה התחנה החדש יארכו כשלוש שנים. עד להשלמת הפרויקט בתוך כשלושה חודשים, תחל התחנה הצבאית לשדר את מהדורות החדשות שלה מאולפניה הקיימים בירושלים, שיעברו התאמה לשידורי חדשות. 



שר הביטחון, אביגדור ליברמן: "עם כניסתי לתפקיד שר הביטחון, החלטתי שגלי צה"ל, כתחנת השידור הציבורי המובילה בישראל, חייבת לשדר מירושלים בירתנו. היום אני שמח לבשר שהרכבת הזאת יצאה לדרך. עד להקמת מבנה הקבע של התחנה בתוך כ-3 שנים, מהדורות החדשות והתוכניות יעברו בהדרגה לאולפנים הקיימים. נמשיך לחזק את ירושלים בכל דרך"
מפקד גלי צה"ל, שמעון אלקבץ: "מקומו הטבעי של השידור הציבורי הוא בבירת ישראל. בתחנות גלי צה"ל וגלגלצ משרתים חיילים וחיילות מכל רחבי הארץ, המשקפים את פניה של מדינת ישראל על כל גווניה. נמשיך להיות הבית של החיילים".