פרשת השוחד והשחיתות בעיריית חדרה: לפני הדיון אתמול של ראש העיר צביקה גנדלמן, הזהירה המשטרה כי הוא עלול להשפיע על עדים או לפגוע בראיות, ולכן ביקשה להאריך את מעצרו בשמונה ימים. שירלי עודד, חברת מועצת העיר, שוחחה היום (שלישי) עם אילה חסון ב-103FM וחשפה פרטים חדשים על הפרשה.

"חודש לפני הבחירות אני רואה את כל בעלי ההון וקבלני הקולות שנמצאים ממש על הגבול האפור ואומרת לגנדלמן שככל הנראה טעיתי, ואשמח אם הוא ייתן לי להיות מספר חמש או שש ברשימתו. הוא אמר לי בשיא הביטחון שכל אלה לא ישפיעו עלינו לאחר הבחירות", סיפרה, "התחלתי להבין שמשהו לא תקין כשנסעתי עם בת זוגתו של גנדלמן ושמעתי שהיא צועקת על עובד של להב 433 בטענה כי הם צריכים לעצור את ראש העיר הקודם ולפלס לנו דרך. ברגע שזכינו בבחירות כל אותם האנשים החלו לסגור לעצמם דילים ופשוט לנהל את העיר. כשפניתי לגנדלמן הוא שאל: 'מה לא הבנת?' ואז הוסיף: 'התפקיד שלך הוא רק להגיע למספר שבועות ולתת יד'".

 

מעצרו של גנדלמן הוארך אתמול, כאמור, בחשד לשוחד, עבירות מס, מרמה והפרת אמונים. כשנשאלה עודד איזה עלבונות חטפה בתקופה בה כיהנה כמספר שתיים של גנדלמן אמרה: "לצערי חטפתי עלבונות רבים, כינו אותי נואפת, פגעו בשמי הטוב, ואיימו עליי. באחת מישיבות המועצה הגיעו פעילים של צביקה להכות אותי בשעה שכל חברי המועצה צחקו ולעגו לי. הם טענו שניסיתי לסחוט את ראש העיר ובגלל זה מדיחים אותי".
עוד הוסיפה עודד: "לימים בחרתי להתלונן במשטרה על כל השחיתויות שנתקלתי בהם, נתתי עדויות בכמה נושאים, בין היתר גם על כך שבת זוגתו של גנדלמן מעורבת עם גורם מלהב 433. בהמשך אפילו פניתי למפלגת יש עתיד והתלוננתי על התנהלותו של גנדלמן. המפלגה הגיבה בשלילה ואמרה שזה לא מספיק חזק, ואין לי אסמכתאות. הצעד של יש עתיד שהדיחה אתמול את גנדלמן הגיע מאוחר מידי, פניתי לבית הדין של המפלגה, עתרתי נגדו, ודחו את העתירה שלי. הצעד של יאיר לפיד הגיע מאוחר מידי, רק עכשיו הוא הבין שהגיע הזמן לפעול, אבל עדיף מאוחר מאשר אף פעם". 
לסיום סיכמה עודד: "הוקל לי כשראיתי את גל המאסרים של המעורבים בפרשה, כל מה שחשוב לי הוא שהאמת תצא לאור, חייבים לנקות את העיר חדרה".