ביקורת רבה מועברת בימים אלו על אמצעי התקשורת המסורתיים ברשתות החברתיות. זוכה "האח הגדול" בעבר ומגיש הטלוויזיה בהווה, אלירז שדה, הצטרף למבקרים כשטען כי התקשורת "מאדירה טרוריסטים" בכך שהיא נותנת להם במה בסיקוריה. בפוסט שהעלה בחשבון האינסטגרם שלו, תקף שדה את כתב חברת החדשות אוהד חמו ואמר כי הוא מקדם את איומי חמאס.
"חדשות ישראליות אמורות רק לדווח ולא לקדם פשעים או טרור בצורת כתבת עומק על "טרור העפיפונים" או להאדיר את משלחי העפיפונים ולצלמם, כי אז יגיעו עוד כמוהם שרצונם הנואש להיות "כוכבים" למציאותם", כתב שדה.

בנוגע לכתב חברת החדשות ציין: "בטח לא לשדר את אוהד בן חמו (הטעות במקור) שמקדם את איומי חמאס. החדשות מקדמות טרור/עבריינות. דווחו ושימו על השתק. אחריי הם בטוח לא עוקבים אז אני לא מקדם אותם. וכן לדווח, אבל לא לחקור עד כדי קידום אסון".

 

 

החדשות הישראליות אמורות רק לדווח ולא לקדם פשעים או טרור בצורת כתבת עומק על "טרור העפיפונים" או להאדיר את משלחי העפיפונים ולצלמם, כי אז יגיעו עוד כמוהם שרצונם הנואש להיות "כוכבים" למציאותם... ובטח לא לשדר את אוהד בן חמו שמקדם את איומי חמאס... החדשות מקדמות טרור/עבריינות! דווחו ושימו על השתק! אחריי הם בטוח לא עוקבים אז אני לא מקדם אותם... וכן לדווח אבל לא לחקור עד כדי קידום אסון... בעד תקשורת וחדשות אבל נכונה... לנו. ובטח בזמנים ועניינים של נפש ורכוש!

A post shared by רשת החקלאי (@elirazsade) on