אתמול הדהים מוחמד שינאווי את בית המשפט המחוזי בבאר שבע, כאשר לפתע במהלך משפטו באשמת רצח הודה ברצח גיא כפרי וניסיון לרצוח את יחיאל אילוז. הבוקר (רביעי) התראיינה אמו של כפרי ברטה כאן ב' וסיפרה על תחושותיה לאחר הרשעת רוצח בנה. "זאת הייתה הפתעה מוחלטת, פתאום הוא החליט שהוא מודה, שהוא שונא יהודים, שהוא הבחין ברב ובגיא וירה בו. עד אתמול הוא לא השמיע שום דבר חוץ מלהיות אלים ולירוק, השופטים התייחסו אליו בשיא הסבלנות, ככה זה בדמוקרטיה".



התשובה לשאלה האם מניע הרצח חשוב לה, ענתה האם כי בוודאי שזה חשוב, ואמרה "צריך להטיל עליו עונש מוות, להרוס לו את הבית, להיות בטוחים שהמשפחה שלו לא תקבל שום דבר מהרשות הפלסטינית. הוא התחנך במערכת החינוך הישראלית, וביצע פשע שנאה, זה בדיוק מה שקורה גם באירופה. זאת שנאת יהודים ב-DNA המוסלמי, אין קשר למדינה פלסטינית".




"אם יש משהו לעשות, זה חינוך, חינוך, חינוך, אבל לא שמעתי שום התייחסות משר החינוך או אף פוליטיקאי", הוסיפה האם. "הם בטח לא רוצים לפגוע בדו קיום, אבל מבחינתי אין דו קיום. המוסלמים לא מעוניינים לחיות בשלום, ואם יש סטטוס קוו, רוב היהודים מפחדים ממוסלמים, ורוב המוסלמים שונאים אותנו, הגיע הזמן שמישהו יבין את זה", סיימה את דבריה.