שוב קטטה במלון, והפעם ב"קראון פלזה" באילת: משטרת מרחב אילת עצרה היום (רביעי) חמישה מאורחי המלון הממוקם בעיר הדרומית, החשודים במעורבות בקטטה אלימה שפרצה על שפת הבריכה. על פי החשד, הרקע לקטטה הנו ויכוח שנתגלע סביב עוצמת מוזיקה שנשמעה על שפת הבריכה.



במהלך הוויכוח, כך גם נראה בסרטון, אחז אחד האורחים בבקבוק זכוכית בידו והלם באמצעותו בראשו של צעיר. כתוצאה מכך, החלו המעורבים להתקוטט ביניהם ולחבוט זה בזה, מה שהביא למנוסת אחד הצעירים שנפגע במהלך האירוע.



בסרטון המדובר תועדה גם השלכת כיסאות הדדית מצד הצדדים המעורבים. מנהל המלון הזעיק למקום את המשטרה, שעצרה, כאמור, חמישה מהמעורבים בקטטה. החקירה נמצאת בראשיתה ולא מן הנמנע כי יתבצעו מעצרים נוספים, כאשר בתום חקירה יוחלט כיצד לנהוג עם המעורבים.



כזכור, במוצאי שבת נחשפנו לקטטה נוספת במלון בנתניה. במהלך האירוע האלים ההוא, שהתרחש על שפת הבריכה במלון ווסט לגון ברחוב צפת בנתניה, לקחו חלק מספר אורחים במלון. מחקירה ראשונית עולה החשד לפיו מדובר בוויכוח שנתגלע בין מספר אורחים במלון סביב מקום על שפת הבריכה וגלש לפסים אלימים.



בסרטון שתיעד את המתרחש נראים כיסאות ושולחנות שהיו מונחים על שפת הבריכה כשהם מתעופפים באוויר לאחר שהושלכו על ידי חלק מהמעורבים בקטטה לעברם של האחרים. צרחות אימים וחילופי מהלומות תועדו במצלמות של אורחים שנדהמו מעצם קיומה של הקטטה בנוכחות ילדים ומבוגרים. "אימאל'ה, הילדים, איזה פחד. תקראו למשטרה", נשמעו אורחים במלון זועקים בבהלה בעקבות התקרית.



כוחות משטרה מתחנת נתניה הגיעו למקום ועיכבו לחקירה תושב העיר בן 41 ובתום חקירתו הוא שוחרר. החוקרים החלו באיסוף חומר מתועד ממצלמות האבטחה במלון במטרה לנסות ולהתחקות אחר חשודים שהיו מעורבים בקטטה.