חשד לרצח ביפו: פאדיה קדיס בת ה-50, אלמנתו של ראש הקהילה הערבית הנוצרית ביפו גבי קדיס, נדקרה למוות אמש בדירתה ברחוב אוהב ישראל בעיר.
כוחות ההצלה שהגיעו לזירה מצאו אותה עם סימני דקירה בפלג גופה העליון במקלחת בביתה, כשהיא לבושה, ומפלג גופה העליון זב דם רב. לכוחות הרפואה לא נותר אלא לקבוע את מותה. נציין כי על פרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום. 



סגן ניצב אסף אלמוג ממרחב יפתח אמר לאחר האירוע כי "הגענו לזירה וראינו אישה עם סימני אלימות קשים. הרקע לאירוע, על פי החשד, הנו פלילי. נעצר חשוד במעשה".



עדת ראייה, שמכירה את הנרצחת, סיפרה: "היא הייתה אמא לארבעה ילדים, שלוש בנות ובן. הם היו כל העולם שלה. מה שעניין אותה זה רק המשפחה שלה. היא לא המשיכה את הפעילות הציבורית של בעלה, נטשה אותה אפילו, ודאגה להימצא רק בסביבה הקרובה שלה שכללה את המשפחה, הילדים והנכדים. חראם על דבר כזה".



גבי קדיס נרצח לפני שש שנים בחג המולד בידי שניים מחופשים לסנטה קלאוס. המקרה אירע על רקע סכסוך בעלות ואחזקה על דירה ביפו. מי שהורשעו ברצח ערערו מספר פעמים ובאחד הערעורים, קבע בית המשפט העליון כי העדות של אלמנתו פאדיה היא עדות מהימנה ועל סמך זה דחו את הערעור שהוגש לבית המשפט העליון. ארבעה חודשים לאחר מכן מוצאת אלמנתו את מותה בנסיבות דומות. 



חוקרים ממרחב יפתח במשטרה הגיעו למקום ופתחו בחקירה לבירור נסיבות האירוע. במקביל התקיימו סריקות כדי לאתר חשודים. זהותה של הנרצחת ידועה למשטרה. 



חובש רפואת חירום במד"א רן מנוסיס סיפר: "בדירה שכבה אישה כבת 50 כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם סימני אלימות בפלג גופה העליון. ביצענו בה מספר בדיקות רפואיות אך היא הייתה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותה".