מוריה פרס ברנט, אם לפעוט בגן בפתח תקווה שבו התרחש מותה של הפעוטה יסמין וינטה, תיארה את חששות הורי הילדים באזור בעקבות האירוע המצער. בראיון ב"קשת" חשפה היום (ראשון) ברנט כי הסרטון שמתעד את ההתעללות בווינטה "הרבה יותר גרוע ממה שהמשטרה מתארת". מלבד זאת, היא טענה כי היא הופתעה לגלות את זהות החשודה במעשה, שנראתה לה עד המקרה "אמהית, חמה ואכפתית".



לדבריה, "ביום שפרסמו שעצרו את שלוש הגננות ושאמרו שיש חשש לפלילים התחלתי לדאוג. עד אז חשבתי שמדובר היה במוות בעריסה. כשגיליתי חשתי תחושת פחד. אני מכירה את הצוות ולא דמיינתי שאחת מהן יכולה לעשות משהו כזה לילדים. כמו כל אמא התחלתי לחשוב אם ילדים אחרים נפגעו כתוצאה ממה שהיא עשתה".



היא סיפרה גם כי "כשפנינו לצוות הגן לאחר האירוע אמרו לנו שיש צו איסור פרסום על הפרשה, ולא נתנו לנו תשובות. בעצם, לא ידענו יותר ממה שאחרים ידעו. כשהתמונה התבהרה עיניי חשכו, היה לי מסך שחור מול העיניים, היה לי מאוד מאוד קשה. לאחר מותה של יסמין סגרו את המעון למספר ימים. בעת שהוא חזר לפעילות הצוות הזמין אותנו לאסיפה, והודיע שמדובר במוות בעריסה".




בתוך כך, היא הופתעה, כאמור, כשגילתה את זהות החשודה העיקרית. "עשיתי שיחות רבות עם אמהות מהכיתה של יסמין ואף אחת לא ראתה שום דבר שיכול להעיד על התעללות בילדים שלנו. הן תמיד היו חביבות ומחייכות בבוקר. בנוסף, ידענו שיש מצלמות וחשבנו שהן מודעות לכך. הסייעת הספציפית, שהיא גם אם לכמה ילדים קטנים, הייתה נראית לי אמהית יותר מהשנייה. בתמונות היא תמיד חיבקה את כל הילדים, היא נראתה לי חמה ואכפתית".

"מהיום שידעתי שהן נעצרו ושיש חשד לפלילים, אחרי יומיים שבהם הייתי בבית, אמרתי לבעלי שאנחנו צריכים לחפש גן חדש לילד", הוסיפה האם, שחשפה גם כי היא "מאמינה שהבן שלי היו בין אלו שעברו התעללות. הבנתי שהסייעות היו גוררות את הילדים ולא מרימות אותם. אני מאמינה שהילד שלי גם נגרר, ושהיו מרדימים אותו בצורה אגרסיבית שכללה, למשל, כיסוי של הראש עם שמיכות".

על המפגש עם הוריה של וינטה, אמרה: "נפגשתי עם ההורים של יסמין ביום שישי האחרון. היה מפגש מול הגן, הכנו פינת הנצחה ליסמין, וכמובן שהשתתפתי בצערם וחיבקתי אותם. יצא לי לדבר עם אביה, והם מאוד כואבים. גיליתי עוד דברים שלא ידעתי ממנו. היה לי מאוד קשה לשמוע את זה ואני יכולה להעיד שמה שהוא סיפר אחרי שהוא ראה את הסרטון זה הרבה יותר גרוע ממה שהמשטרה מתארת. היה לי רצון לראות את מה שהיה שם, אבל אחרי שהוא סיפר לי מה היה שם, אני אמנע מלראות את זה".