צעירה בת 18 נפצעה באורח קשה מאוד היום (שני) בפיגוע דקירה בעפולה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית חולים "העמק" כשהיא דקורה בפלג גופה העליון. הצעירה צעדה מספר מטרים לאחר שהותקפה, והתמוטטה סמוך לבית הקפה "ארומה" בעיר. המשטרה עצרה חשוד פלסטיני במעשה הודות לאזרחים שראו לאן הוא נמלט, ונתפס עליו גם סכין. הצעירה סיפרה לאזרחים שניגשו אליה כי אדם עם חזות ערבית תקף אותה.

החשוד הוא שוהה לא חוקי תושב ג'נין בשנות העשרים לחייו. כוחות יס"מ הבחינו בו ואמרו לו לעצור אך הוא נמלט, והשוטרים ירו לעברו ופגעו ברגליו. הוא הובא לחקירה בתחנת המשטרה בעפולה. מבית החולים "העמק" נמסר כי הנערה מטופלת בחדר מיון במצב יציב. ד"ר גיל גרשון מבית החולים סיפר: "היא דקורה בפלג גופה העליון, מוגדרת כפציעה קשה. ייצבנו אותה בחדר הלם, ועכשיו אנחנו בהמשך בירור. היא יציבה בשלב זה. היא בהכרה, אנחנו לא חוקרים בשלב זה. אנחנו מתייחסים לצד הרפואי, מוכוונים רק לשם. לא חקרנו אותה. היא היחידה שהגיעה".
פרמדיק מד"א מספר על זירת הפיגוע. צילום: דוברות מד"א


הפרמדיקים של מד"א, שימי פרג'י ונתי לאייני, סיפרו: "כשהגענו למקום הייתה המולה גדולה, נערה כבת 18 ישבה על כיסא בכניסה לחנות כשהיא בהכרה וסובלת ממספר פציעות מדממות בפלג גופה העליון. הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני מציל חיים שכלל עצירת דימומים והיא פונתה במצב בינוני עד קשה לבי"ח העמק הסמוך".