במשטרת ישראל נפתחה חקירה בחשד לתגרה בין תלמידים בבית ספר יסודי בדרום, במהלכה נפצע תלמיד כבן תשע ונזקק לטיפול רפואי. גורמי משרד החינוך מעורבים במקרה ובטיפול בו.



העיתונאי אלמוג בוקר סיפר על האירוע בתכנית "הכל כלול" בערוץ 10. "כל זה קורה לפני מספר ימים, בסיום יום הלימודים מתפתח ויכוח ככל הנראה על ארוחת הצהריים. יש ויכוח שבמהלכו הילדה כינתה את הילד חזיר, והיא אמרה לו חזירה, ובשלב הזה היא זרקה עליו את הצלחת, והחלה לרדוף אחריו. הוא חשש ורץ במהירות כדי לברוח ממנה, ובשלב מסוים היא הפתיעה אותו, חבטה בפניו, דחפה אותו, והוא נחבט בחוזקה ברצפה".



לדברי בוקר, "השיניים שלו נשברו, ונגרמו לו נזקים גדולים בפנים. באותו רגע הגיעה ניידת טיפול נמרץ למקום והוא היה מאושפז במשך יומיים. אתמול לאחר שהשתחרר, הגיע עם הוריו להגיש תלונה במשטרה. בינתיים הוא מסרב לחזור לבית הספר".



בתוך כך, אילנית יצחק סיפרה על מקרה קשה שאירע לאחרונה בבית הספר של אחיינה בן ה-12, בעקבותיו הוא אושפז עם כוויות. "הוא בן 12, לומד בתלמוד תורה. בבית הספר, הוא וכמה חברים התווכחו, והוויכוח הזה נהפך לאלימות. אחיין שלי אמר שבסוף היום הם יילכו לאמא של הילד שמרביץ, ויתלוננו שהוא מרביץ להם. הילד שמע שהם מתכננים להגיע לאמו ולספר על כך. הם דפקו בדלת, בזמן שהילד ההוא היה בבית. ברגע שהוא פותח את הדלת הם שפכו עליו נטלן מים חמים. כשהוא הסתובב, זה פגע לו בכל הגב, הצוואר הישבן, והוא סובל מכוויות בדרגות של 2-3".



"כיום", לדבריה, "הוא מאושפז חודש שלם בבית החולים. הוא מורדם עכשיו, עושים לו טיפול עם הרדמה והוא מחובר למורפיום. בתקופה הזאת הוא מתעורר כשהוא בוכה, עצבני, כואב.



היא הסבירה כי "המשטרה חקרה את הילד והמשפחה, ואמרה שאי אפשר לעשות כלום כי הוא קטין. גם הרווחה הייתה מעורבת בסיפור הזה. הילד היה בטיול שנתי אתמול וחזר ללימודים, האחיין שלי בבית החולים בוכה וכאוב. אני שואלת איפה הצדק, ושרצינו את התיק, אמרו לנו שאין תיק כי הוא קטין".