עדות דרמטית בפרשת בזק: עד מפתח בפרשה 4,000 טוען כי בעל השליטה בחברת בזק, שאול אלוביץ', אמר לו כי הוא "שר התקשורת" של מדינת ישראל, לאחר שתיק התקשורת שב לידיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, כך דווח הערב (שישי) בחברת החדשות. לפי הדיווח, הדברים נאמרו ב-2014.

בסוף 2014, גדעון סער התפטר מתיק הפנים ושר התקשורת גלעד ארדן החליף אותו. תיק התקשורת נשאר אצל ראש הממשלה בנימין נתניהו. אותו אדם שמסר עדות בתיק 4,000 טען כי הוא שוחח עם אלוביץ' ושאל אותו מי ימונה עכשיו לשר התקשורת. לדבריו, אלוביץ' השיב: "אני שר התקשורת". עורך דינו של אלוביץ', ז'אק חן, מסר בתגובה: "לא היה ולא נברא. עוד הדלפה זדונית שנועדה להפעיל על מר אלוביץ' לחץ, תוך רמיסה נוספת של זכותו להליך הוגן".

 


כזכור, בפברואר נחשף כי חקירת רשות ניירות ערך (ני"ע) העלתה חשדות חמורים לפיהם, בתמורה לסיקור אוהד ומתחשב בנתניהו ובבני משפחתו, קיבל אלוביץ', בעל השליטה בבזק, כך נטען, הטבות מרחיקות לכת לאישור עסקת המיזוג בין החברה ל-YES, וזאת בניגוד לעמדת גורמי המקצוע במשרד התקשורת. מי שסייע, על פי החשד, במתן ההטבות מטעם רה"מ היה שלמה פילבר, מנכ"ל משרד התקשורת, וזאת, כאמור, על פי החשד באמצעותו של ניר חפץ, יועץ התקשורת לשעבר של ראש הממשלה. פילבר וחפץ הפכו מאז לעדי מדינה.