חבר הכנסת ישראל אייכלר (יהדות התורה) קשר אמש בין מעצרו של השר לשעבר גונן שגב, החשוד בריגול עבור איראן, לבין פעילותו למען גיוס החרדים. אייכלר אמר במליאת הכנסת כי "המדינה מזועזעת מהסיפור של שדר האנרגיה והתשתיות לשעבר, גונן שגב, שחשוד בעבירת ריגול עבור איראן". 



ישראל אייכלר במליאת הכנסת. קרדיט: ערוץ הכנסת

"אני רק רוצה להזכיר", הוסיף אייכלר, "שאותו גונן שגב היה פטריוט גדול שהגיע לכנסת בספינה של מפלגת 'צומת' שהסמל שלה היה 'צו גיוס לחרדים'. על ההצהרה הזו הם קיבלו שמונה מנדטים, עוד לפני שנולדו כל המפלגות האחרות שעסקו בזה. אחר כך גונן שגב בגד במפלגתו ובימין, והצטרף יחד עם גולדפרב לקואליציית אוסלו".



עוד אמר אייכלר על גונן: "במשך הוא גם הספיק גם להסתבך בפלילים ולשבת בבית הסוהר, ועכשיו הדרדר עד לריגול עבור האויב המסוכן ביותר לעם היהודי". לסיום, קישר אייכלר בין ריגולו של גונן לטובת איראן, ובין פעילות בעד הגיוס, כדבר המעיד על מידת הפטריוטיות של האדם: "אינני מתרשם מהפטריוטיות שמגלים כל אלו שרוצים לגייס את החרדים. כפי שאומרים: הפטריוטיזם הוא מפלטו של הנבל". 



בתגובה לדבריו של אייכלר מסר ח"כ מוסי רז (מרצ): "מסתבר שגם יהודי יכול לבגוד, לא רק ערבי. בוגדים היו בכל מקום ואין לבגידה קשר לדעתו של שגב על החרדים. דבריו של אייכלר מקוממים". ח"כ כנסת נוסף שהגיב לדבריו של אייכלר הוא סאלח סעד, ממפלגת המחנה הציוני, שאמר כי "במקום לדאוג לציבור החרדי, שרובו רוצה להשתלב בחברה הישראלית ולהתגייס לצה"ל, אייכלר מעדיף לפלג ולהסית. אני מקווה שלא מדובר בקו הרשמי של החרדים. אני פטריוט גאה ואני קורא לחבריי החרדים לנהוג כמוני ולהירתם למען אהבת ישראל ואחדותה".