סיגל אלקיים וייס, הגננת בגן "הקטנטנים של יעל" ברמת גן שוחררה הבוקר (שלישי) למעצר בית בן שבעה ימים, לאחר ששהתה במעצר משך זמן דומה. כזכור, אלקיים וייס נעצרה ביום שישי האחרון לאחר שהוגשה למשטרה תלונה בנוגע אליה, בליווי סרטוני מצלמות האבטחה בגן, בהם היא מתועדת כאשר היא, לכאורה מטלטלת את הילדים שתחת פיקוחה, סוחבת אותם בכוח ואף משליכה טיטולים לפרצופם.



בשבועות האחרונים נחשפו מקרים קשים של התעללויות בגני ילדים. השבוע נעצרה מנהלת גן ילדים בגבעתיים, תושבת העיר בת 66, בחשד להתעללות בילדים. מעצר זה מצטרף למעצר הגננת וארבע סייעות שנעצרו גם הן בחשד להתעללות מתמשכת בפעוטות של הגן.



ההורים: "מפלצת", הסנגור: "בחורה נורמטיבית שנשברה"



במהלך דיון קודם בהארכת מעצרה, שהתקיים ביום ראשון, קראו הורי הגן לעברה  "מפלצת" והוסיפו אמירות כגון" "תסתכלי לנו בעיניים", "תתביישי לך", "עשית לילדים שלנו חדר חושך", ו"את תבכי, שכל החיים שלך תשבי בכלא". במהלך הדיון, אמר נציג המשטרה כי: "ביקשנו מבית המשפט מספר ימי מעצר, ואכן במהלך סוף השבוע עמלנו על חומרי החקירה. בפרק הזמן הזה הגיעו הורים רבים והתלוננו ובעלת הגן נחקרה בשעות הגן. אנו בראשיתה של חקירה ומבקשים להאריך את מעצרה של הגננת פעם נוספת. נציין כי אנו נחשפים לאירועים נוספים, מה שמצביע על פגיעות חוזרות ונשנות של ילדים בגן".




עורך דינה של אלקיים וייס, נס בן נתן התראיין מעט לפני הדיון בהארכת מעצרה לתוכניתה של אילה חסון ב-103FM, וסיפר: "הדיון בעניינה של מרשתי אמור להתחיל בדקות הקרובות בבית המשפט השלום בתל אביב. שוחחתי עם הגננת, זו בחורה נורמטיבית שנשברה נפשית אך משתפת פעולה באופן מלא עם ההליכים. מערכת הערכים שלה תקינה בדרך כלל, אין לה עבר פלילי או תיקים במשטרה".