פלורי ויטל שקד בת ה-33, אמא לילד בן ארבע ופעוט בן שנתיים מפתח תקווה, נדרסה למוות ביום הראשון השבוע, בעת שחצתה מעבר חצייה בדרכה לאסוף את ילדיה מהגן. ויטל פונתה על ידי כוחות מד"א לבית החולים איכילוב, כשהיא במצב קשה וסובלת מחבלות בראשה ובחזה, שם נפטרה מפצעיה
המקרה הכואב נגע ברבים, שכתבו על רגשותיהם ברשתות החברתיות. אחיה של פלורי, עידו ויטל כתב בפוסט בפייסבוק: "בצער רב וביגון עמוק, בלב כואב אני נאלץ להודיע על מותה בתאונת דרכים של אהובתנו, אחותי, פלורי ויטל שקד". 
חברתה של פלורי הוסיפה: "פלורי המהממת, הכרתי אותך בשנה האחרונה, בהיותך שכנה שלי, אישה פרח. ממש כמו שמך. יפהפייה מבפנים ומבחוץ. צנועה. אמא לתפארת. נשמה גדולה שכמותך. מפיצה אור. איך נקטפת כך פלורי יפה איך?"
 
חברה נוספת של פלורי סיפרה כי "הכרנו בלימודי התואר בבצלאל. פלורי אהובה, אני נפרדת ממך היום בכאב גדול. תודה לך על כל מה שלימדת אותי. על חריצות והשקעה ומסירות. על חברות ללא גבולות ועל טוב לב ששנים ייחקק בזיכרוני". 
 

זירת התאונה בתל אביב. צילום: תיעוד מבצעי מד"א



התאונה הקשה של פלורי לא השאירה אפילו את הצוות במרכז הרפואי איכילוב אדיש, ובעקבות מותה פורסמה מטעמו הודעה מיוחדת בעמוד הפייסבוק, בה נכתב: "זאת פלורי ויטל שקד, בת שלושים ושלוש בלבד, אמא לילד בן ארבע וילד בן שנתיים. ביום ראשון היא נדרסה למוות בזמן שחצתה מעבר חצייה בדרכה לאסוף את ילדיה מהגן. את זעקות השבר והכאב בחדר הטראומה, לא נשכח עוד זמן רב". 
עוד נכתב בפוסט של בית החולים כי "לא קראתם בשום מקום על תאונה טרגית וקשה זו, כי לצערינו הרב, תאונות דרכים הפכו לשגרה. תראו את הפנים שלה, תחשבו על מה שהשאירה ובעיקר כמה עוד לא הספיקה ותזכרו את זה כשתעלו לכביש. יהי זכרה ברוך!".