חוזר בו: יואל ישורון, סגן ראש עיריית חולון שמכהן כדיקן הסטודנטים במכללת אשקלון, התנצל היום (רביעי) על הפוסט ההומופובי שפרסם בדף הפייסבוק שלו, בו כינה את אירועי מצעד הגאווה "מצעדי חיות דו-רגליות מבחילות ודוחות".



בפוסט חדש שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו, תחת הכותרת "התנצלות", כתב ישורון כי הוא "מבקש להביע התנצלות על הפוסט שאותו פרסמתי בפייסבוק הפרטי שלי, על הדברים, תוכנם ואופן הבעתם כלפי החברה הלהט"בית. נגררתי וכשלתי בלשוני והשתמשתי בביטויים לא ראויים שפגעו בחברי הקהילה הלהט"בית. לא זו הייתה כוונתי. אחתום בבקשת סליחה ומחילה לכל מי שנפגעו ממני".




כזכור, בפוסט הקודם, אשר גרר גינויים רבים, כתב הבכיר בעיריית חולון כי "במדינת תל אביב צמחו גידולי פרא, מפלצות בסגנון סרט 'היורה', שרקחו ממוחם הננסי והמעוות מצעדי חיות דו-רגליות מבחילות ודוחות. בראש הפירמידה עומד ראש עירייה דפוק, קשיש בלוי, אנין טעם להחריד, ספק יהודי, חוגג על המנגל עם בשר כלבים עד שבא לעם ישראל להקיא על צלחתו. ועירו של אוכל הכלבים??? שם בחוצות העיר תל אביב, צועדים על שתיים ובגאווה, שרוטים לעומק, חרמני משכב זכר (בעעעעע) ואסופת חיות ממין נקבה, מכוערות עם קעקועי 'אני שרמוטה (!!!)'".

בהמשך ציין גם כי "התקשורת מציגה את המטורללים הללו כנושאי הדגל, לוחמי שוויון חופש וחירות. דחילק, השתגעתם??? אלה נושאי הדגל??? על אלה, החושך, הברבריות והגיהינום הזה, אתם מפנטזים בעולם כמקור גאווה??? עוד לא הבנתם בתקשורת שאתם מייצגים שברי אחוזים בעם ורוב רובו של העם נגעל ממצעדי הבהמות הללו???".