"בא לי אותך עליי, שתרגישי אותו נכנס עמוק עמוק לתוך הזה שלך ולדחוף לך אותו עמוק עמוק". זהו נוסח התכתבות שחשפה היום (רביעי) משטרת מרחב איילון שמאחוריה עומד על פי החשד צעיר בן 21 שהטריד קטינה בת 13 איתה ניהל התכתבות ברשת האינסטגרם. במסגרת הפעילות של משטרת ישראל לאפשר סביבה בטוחה גם במרחב הווירטואלי והרחקתם של עברייני מין ברשת, עצרה המשטרה, כאמור, את החשוד, לו היא מייחסת הטרדות מיניות סדרתיות של קטינות באמצעות הרשת החברתית.


עתה בודקת המשטרה האם נפלו קורבנות נוספים ברשת שטמן להן החשוד שיצר פרופילים פיקטיביים באמצעותם יצר קשר עם הבנות והיא מבקשת מההורים לגלות ערנות: Natanmattov097 ,Daddydaniel54647 וייתכן והשתמש גם בפרופילים: Mybabygirl ו/או weedlover. מחר תבקש המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד פעם נוספת.
 
מחומר החקירה עולה החשד לפיו יצר החשוד לעצמו פרופילים פיקטיביים ובהם זרע נתונים ותמונות שאינם תואמים לו כשהוא מזדהה כקטין בגילאי 14-17 המתגורר במקומות שונים בארץ. החשוד יצר קשר עם הקטינות וכשנדחה על ידם הציג עצמו שוב הפעם באמצעות פרופיל חדש. עוד עולה מהחקירה כי החשוד נהג לשלוח לקטינות טקסטים מיניים ותמונות בעלות תוכן מיני וביקש תמונות מהן תמונות אינטימיות במצבים שונים. 
 

במשטרה מציינים כי "פעילות חשיפה יזומה זו של משטרת ישראל היא חלק ממאבק בלתי מתפשר לאיתור וחשיפת עברייני מין ובכלל עברייני פדופיליה. משטרת ישראל מבקשת מההורים לגלות ערנות בכל הנוגע לגלישת ילדיהם ברשת ולהזהירם מפני הסכנות האורבות להם ברשת. בכל מקרה של חשד, יש לדווח באופן מיידי למשטרה".