"שרדתי את זה ונשארתי בחיים", כך סיפרה היום (חמישי) אודליה כרמון בראיון לרדיו 103FM על תקופת שהותה בבית ראש הממשלה. כרמון הייתה יועצת ראש הממשלה לשעבר וזאת שהתלוננה נגד הנשיא לשעבר משה קצב על הטרדה מינית. "אני חושבת שזאת לא הפתעה", אמרה בעקבות כתב האישום נגד שרה נתניהו, "אני חושבת שזה הפוך, אני חושבת שזה מתואם. זה לא יעלה על הדעת שהוא לא ידע מה הוגש ואיך היא פעלה ומה היא עשתה. זאת החלטה מושכלת שהיא תיקח את זה עליה, וזה ייגמר בעסקת פשרה ושהיא תשלם נזיד עדשים, ובכך יכסו על דברים גדולים יותר שלו. מנדלבליט יוכל להגיד שהוא עשה משהו נגדם, למרות שזה זוטות".
"כתב האישום הזה הוא בדיחה", הוסיפה, "גם את המדיח הוא עושה בבית, אז הוא לא יידע? יש פה סיטואציה שאני מרגישה שעובדים על כולנו. רואים שלא פעם מישהו נשכב על הגדר, כמו עומרי במקרה של שרון, והם מסירים את האשמה. רעיית ראש הממשלה מוכרת לנו על כל מורכבותה, אבל מי שיודע ומכיר את כל המעדנים, זה ראש הממשלה". 
עוד הוסיפה כי "לא רק שהוא יודע, במקרה הצוללות, אין לו מושג מה קרה שם. אבל מה שהוא מכניס לפיו, הוא יודע לאבחן בדיוק, והייתי עדה לא פעם, הוא יודע בדיוק מאיפה להזמין, ומה להזמין, ורצוי שמישהו אחר ישלם את זה. הוא יודע בדיוק מה שהיא עושה, הרבה פעמים, שאחד הצדדים לא מתרצים, הוא מבקש 'תעשו זאת, היא מבקשת'. אם היא מתפרצת, הוא שומע, עד, וזז הצידה, ונותן לה לעשות מה שהיא רוצה בעצם, וזה הרצון של שניהם. זה לא ששרה גרגרנית, היא סה"כ נראית טוב בשנים האחרונות. שניהם נהנים ביחד מארוחת השחיתות הזאת, הם, ילדיהם, ומקורביהם". 

"כל הכוחות פה פועלים כדי לא להאשים אותו", המשיכה, "אלא להאשים אותה על משהו זניח. כולנו גונבים כספים, אז מה, באו אליהם אורחים. בדיוק הגישו את כתב האישום על דבר שהוא על פניו, לא נראה גדול. יחסית לדברים האחרים שעל הפרק, מדובר בזוטות. אני אומרת שהציבור מבחינתו יגיד 'אוקיי, אז הוא אכל, בתיאבון'. יחסית לשאר תיקי 1000 עד 4000, והגענו לכדי כתב אישום רק במה שהוא זוטות, יחסית לדברים הגדולים, קיבלנו רק דברים קטנים".