האם השריפה שפרצה אתמול בשעות הערב בבניין ברחוב החומה בירושלים נגרמה כתוצאה מהצתה? גורמים במשטרה טוענים כי אחד הכיוונים שנבדקים, בהקשר לאירוע, הוא כי הגורם לשריפה הוא נרות השבת שדלקו בדירה. עם זאת, גורמים המעורים בחקירה העריכו היום (שבת) בשיחה עם "מעריב אונליין" כי "נראה שהגורם לשריפה הוא אינו נרות השבת". לדבריהם, נבדק חשד לפיו הילדה בת ה-11 שחולצה מהבית הבוער גרמה לשריפה הזו, ולמספר מקרים נוספים. 
כזכור, השריפה ברחוב החומה בירושלים פרצה אתמול בשעות הערב. למקום הוזנקו חמישה צוותי כיבוי והצלה ושני מנופי גבהים ותוך זמן קצר חולצו כל הלכודים מהבניין, כשהם במצב קל לאחר ששאפו עשן. בסריקות נוספות שבוצעו בבניין אפוף העשן, ובדירה הבוערת, לא אותרו לכודים או נפגעים, אך נזק כבד נגרם לדירה ולחלק מהבניין. טפסר משנה רוני סונינו  מפקד כבאות והצלה תחנת "רימון" מסר בתום האירוע כי "הפעילות המהירה והמקצועית של לוחמי האש בירושלים, אשר הגיעו תוך זמן קצר למקום, פעלו במקצועיות רבה, וחתרו למגע מהיר עם האש תוך כדי סיכון עצמי, מנעה פגיעה בנפש ואת שריפת כל הבניין".
המקרה האחרון, אשר על פי החשד הילדה קשורה אליו, התרחש בסוף השבוע שעבר, בבתי אונגרין שבשכונת מאה שערים בעיר. לוחמי האש שהגיעו למקום, הבחינו בשריפה מפותחת בדירה, ועשן סמיך האופף את כל המבנה. הם חדרו אל המבנה הבוער, סרקו אחר לכודים, כיבו את הלהבות, מנעו את התפשטות האש לבתים סמוכים ואווררו את המקום מהעשן הרב והרעיל שהצטבר בו. מהחקירה הראשונית עלה כי השריפה החלה ככל הנראה בעקבות הצתה של המבנה.