"נדרשתי להתמודד עם ניסיונות להערים על הנוהל ועם הצורך לבקרה מתמדת באשר לנכונות הטענות והבקשות, כאשר תשובות שליליות הובילו ליחס עוין כאל מי שלא משתפת פעולה", סיפרה היועמ"שית והוסיפה כי הבקשות "נועדו לרכישות במעון הפרטי כגון תיקון תריסים, תיקון נזילות, איטום, תיקון שביל". עוד סיפרה פרגו-ברנע כי "מספר הבקשות לאורך השנים הוא עצום. אפשר לראות בפרוטוקולים השונים של 'ועדת השלושה', ובהמשך בישיבות שונות בלשכה, ונדמה לי שיש בקשות רבות נוספות שכלל לא הגיעו אליי".