ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג, נחקרה היום (ראשון) באזהרה במשך מספר שעות ביחידה הארצית לחקירות הונאה. החקירה היא למעשה השלמות חקירה שביקשה לבצע הפרקליטות, השוקלת להגיש נגדה כתב אישום. המשטרה חקרה את פיירברג בחשד לעבירות שוחד וטובות הנאה, ששמה נקשר בהן במסגרת קשרים שקיימה לכאורה עם קבלנים בעיר, בין במישרין ובין באמצעות אחרים, חלקם קרובי משפחתה שהיו עצורים באותה פרשה. 

כאמור, היום זומנו לחקירה פיירברג ובכיר בעירייה, הקשור לתחום ההנדסה, וזאת על מנת לבצע השלמה לחקירה הכוללת. חומרי החקירה יועברו כבר בימים הקרובים לפרקליטות, שתצטרך לגבש את עמדתה בעניינה של ראש עיריית נתניה, ולהחליט האם להגיש כתב אישום. 

כזכור, פיירברג נעצרה ב-7 בספטמבר בשנה שעברה בחשד למעורבות בפרשת השחיתות, זאת בתום חקירה סמויה שהתנהלה ביחידה. במהלך החקירה עלה החשד כי ראש העירייה קיבלה שוחד מיזמים, וזאת בתמורה להקלות והטבות מפליגות שהעניקה להם. בין השאר נחשדה פיירברג כי רכשה בהטבה מיוחדת יחידת דיור במגדל דיור שיועד תחילה לשמש כמלון. יזם הפרויקט נעצר גם הוא באותה העת לחקירה בגין הפרשה האמורה. 

עוד נעצרו בפרשה בעלה לשעבר אלי, בנה צפריר, יו"ר הוועדה לתכנון ובנייה בנתניה שמעון שר, סגנה של ראש העירייה ויו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ועו"ד אברהם גוגיג. פיירברג טוענת לאורך כל הדרך לניקיון כפיה.