טובה אולרו, הנהגת שהוכתה בתקיפה שתועדה בעפולה, סיפרה הבוקר (שני) בתוכניתה של אילה חסון ב-103FM כי איש מהאנשים שצפו בתקרית לא ניסה לסייע לה. טובה, עובדת בחנות במרכז העיר, הייתה בדרכה להוציא את שני ילדיה מבית הספר ומהגן כשרכב חסם את הרחוב שבו נסעה. לדבריה, האיש שתקף אותה היה אחד הנוסעים באותו הרכב שחסם את הכביש. 
תקיפת נהגת בעפולה
"בשעה 11:35 יצאתי מהעבודה לכיוון המסגרות של ילדיי על מנת לאסוף אותם. נסעתי ברחוב מרכזי בעיר אך עם כביש צר. במהלך הנסיעה שוחחתי עם בעלי בטלפון ותהיתי מה נעשה עם ילדינו בחופש הגדול", אמרה טובה. "הייתי מעט בלחץ להספיק להגיע לגן ולפתע נעמד מולי רכב לבן. צפרתי לו קלות ולפתע בחור ירד מהמדרכה וקפץ עליי בפראות. הוא תקף את האוטו בבעיטות ובאגרופים וצרח עליי".
 
"לא הבנתי מה קרה, לא הספקתי להבין עד שנפתחה הדלת ואותו אדם החל להכות אותי בחוזקה", סיפרה. "התחננתי בפניו שיפסיק, שייתן לי ללכת לקחת את ילדיי. פתאום החלו לרדת כמויות של דם. המשכתי לצרוח ולהתחנן שיפסיק אך הוא המשיך לצרוח עליי: 'למי את חושבת שאת צופרת?'. באותו רגע כבר שכחתי שבעלי נמצא על הקו ומאזין לכל המתרחש מהצד השני של הקו ולא ידע מה לעשות".


טובה ציינה שבמהלך האירוע האנשים סביבה תיעדו את המקרה אך לא ניסו לעצור את ההתקפה, איש לא נחלץ לעזרתה והיא נותרה לבדה. "אולי הם פחדו ולכן אני לא יכולה לשפוט. אילולא הייתי יוצאת מהאוטו לא הייתי מתראיינת כאן היום. זה היה יכול להיגמר בפגיעה מוחית", אמרה. 

"עצוב לי שאדם מסוגל להתלהם כך. לאחר שהצלחתי לצאת מהרכב ניגשתי לרכב שעמד מאחוריי, פתחתי את הדלת וביקשתי שיקרא למשטרה אך אותו אדם טרק לי את הדלת ונעל. הייתי חסרת אונים", הוסיפה. "רצתי לאנשים במינימרקט ורק זוג מבוגרים פנו אליי בסיום האירוע, הביאו לי מים וזימנו את המשטרה, זה היה פשוט מחריד".
 אילה חסון השמיעה לטובה את שיחתה מאתמול עם אביו של החשוד, שהתנצל בבכי תמרורים על המקרה. טובה לא סלחה: "אין למקרה כזה שום הצדק. אני פגועה פיזית ונפשית ואין בי טיפת חמלה כלפי אף אחד אחרי הטראומה שעברתי. אני מצטערת שהאבא נאלץ לחוות את זה אך אני לא אוותר עד שימצו עם התוקף את הדין. האלימות הזו יכלה להרוג אותי ולהותיר את ילדיי ללא אמא. הוא יכל לגמור את חיי בשניות ספורות".
 
בעקבות התקיפה, טובה סיפרה על הסיוטים שמקשים עליה לקום לילדיה בלילה. "לא קל לי. אני מנסה להתאושש. אני בוכה כל היום וסובלת מסיוטים. המראות חוזרים אליי כל לילה", סיפרה. "אני רואה את המכות שהוא החטיף לי. אני בת 31 ופוחדת לצאת בלילה מחדר לחדר. הילדים שלי לא צריכים לראות את אמא שלהם מרוסקת". אילה סיכמה את השיחה וניסתה לחזק את טובה: "את תתגברי על הטראומה הזו, העובדה שהצלחת לקום מהרכב ולבקש עזרה מצביעה על כך שיש לך כוחות. אל תחשבי שהחיים שלך הגיעו לקיצם. חווית חוויה קשה ומטורפת אך את תוכלי לה. אני מחזקת אותך ומודה לך על השיתוף".
עריכת תוכן 103FM: איתמר זיגלמן