אתי חיים, המבשלת לשעבר בבית ראש הממשלה, התייחסה הבוקר (שני) לעדותה של שרה נתניהו במשטרה, שפורסמה אמש בחדשות עשר, בה כינתה אותה "שקרנית ודוחה". "נקראתי לעדות בצו בית המשפט וכך עשיתי. באתי לבדי, ללא סוללת עורכי דין, אני והאמת שלי. בית המשפט בפסק דין של כבוד השופטת פרוז'ינין ביום 10 בפברואר 2016 פסק כי אמת דיברתי", אמרה חיים לחברת "החדשות", "עדותי אושרה כעדות אמינה וישרה. גם בפסק הדין בסעיף 30 כתבה השופטת, ואני מצטטת: 'כי דברים קשים אמרה הגברת נתניהו על עדותה של הגברת חיים'".
המבשלת לשעבר הוסיפה: "גם שם טענה שרה נתניהו כי הכול היה תיאום, שקר נבזי ממש. בהמשך סעיף זה כתבה השופטת: 'עדותה של גברת חיים הייתה משכנעת ואמינה ביותר וניכרו בה אותות האמת'. בית המשפט אמר את דברו: שרה נתניהו נקטה נגדנו באלימות פיזית ועכשיו נוקטת באלימות מילולית. כל מילה מיותרת – מי שצריך להילחם על שמו הטוב מוזמן לעשות זאת, לי כבר יש תעודת אמינות ויושרה מכבוד בית המשפט".

כאמור, אתמול שודרו שוב תמלילים חדשים מחקירתה של שרה נתניהו, המואשמת במרמה ובהפרת אמונים, ואלה לא נשמעים טוב מקודמיהם. נתניהו, כך דווח, תקפה את אתי חיים, מבשלת המעון שהעידה נגדה בתביעת הפיצויים שהגיש אב הבית לשעבר, מני נפתלי. לפי עדותה של חיים, נתניהו הכתה אותה והעיפה שולחן ערוך. כשהחוקרות אמרו לנתניהו כי חיים סיפרה לחוקרים שסיפרו לה שנתניהו ביקשה להסתיר שבישלה משום שהזמינה אוכל ממסעדות, אמרה נתניהו: "היא אישה שקרנית ודוחה ומחבורת הזבל של מני נפתלי. כל מה שהיא אמרה עלי זה שקר וכזב. היא בשלנית חרא. היא גם טענה פעם שראש הממשלה אהב את האוכל שלה וזה שקר וכזב. היא אישה דוחה".

החוקרות, כך דווח בחדשות עשר, ניסו להסביר לרעיית ראש הממשלה כי נושא החקירה אינו בקשתה לקבל דגים במקום פתיתים אלא העובדה שעברה על החוק בכך שניסתה להסוות את הזמנת הארוחות ממסעדות שפים, אף שבמעון ראש הממשלה מועסקת מבשלת. על פי הדיווח, נתניהו השיבה בזעם: "אתם מתעסקים כל הזמן באוכל, במה ראש הממשלה אוכל. זו בושה וחרפה. אני מוחה. אני דואגת לכספי המדינה הרבה יותר מראשי ממשלה אחרים של מדינת ישראל ואבות הבית. מני נפתלי בזבז כספי מדינה בטירוף".