מאזין כזה עוד לא היה: במהלך תכניתו של גיא פלג ברדיו 103FM, עלה לשידור מאזין אשר קרא לרצח מתנגדיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. הכתב הוותיק בקושי עצר עצמו והוריד אותו מיד מן השידור, תוך שהוא מתנצל בפני המאזינים. טרם הקריאה לרצח, אמר המאזין כי "כשהיה את פרשת הצוללות כולם שמחו ורקדו שיש הוכחות. עכשיו הצליחו להוכיח שביבי לא קשור לפרשה. איפה דרוקר עם תכנית מחילה? 



 


"בוא נשים את הדברים כמו שהם. פרשת הצוללות היא פרשה חשובה וחמורה מאוד. חשוב לומר שבקרב חלק מהפרשנים הפרשה החלה ונגמרה בראש הממשלה", השיב פלג, והמשיך: "אני באופן אישי לא ראיתי זאת כך. אתה יכול לתאר לעצמך שאני לא יוצא מגדרי לפרגן לרביב דרוקר ולשאר מתחריי בחדשות עשר אך מדובר באחת החשיפות הדרמטיות שהיו בשנים האחרונות, אחת החשובות אם לא הכי חשובה שבהם משום שאם בסופו של יום יוגשו כתבי אישום כנגד מי שהיה מפקד חיל היום, מי שהיה סגן ראש המלל, מי שהיה שר בממשלה, מי שהיה ראש לשכת ראש הממשלה, מי שהייתה סגנית המלל... מדובר בפרשת השחיתות אולי החמורה ביותר בתולדות המדינה, מדוע אתה כל כך מזלזל בפרשה הזו?"

מאזין: "שיכניסו את כולם חוץ מביבי. ביבי לא קשור"

גיא פלג: "משרד המשפטים אמר מהרגע הראשון שאין חשד שראש הממשלה עבר עבריה פלילית כך היה בהתחלה, באמצע ובסוף. למה אתה בודק פרשה בעלת היבטים ציבוריים מרחיקי לכת שצפויה לשנות באופן קטגורי את האופן שצה"ל מנהל רכש של ציוד אסטרטגי? למה אתה כל כך מזלזל? שים את ראש הממשלה לרגע בצד, רביב דרוקר שם על השולחן פרשה דרמטית וחשובה בה סביר שיוגשו כתבי אישום חמורים כנגד אנשים ששימשו בתפקידים בכירים במדינה. למה אתה חושב שרביב דרוקר לא צריך לקבל על החשיפה הזו את פרס פוליצר אלא לעשות תכנית התנצלות?"

לתשובה זו של גיא פלג המאזין כלל לא התייחס, אלא אמר לשדר המופתע כי "אני חושב שביום שביבי יתחיל לירות במתנגדיו המדינה תתחיל לפרוח".

גיא פלג בתגובה, הוריד את המאזין מן השידור והתנצל: "היה לי את הרושם שצריך להעיף אותך משידור אך נלחמתי עם עצמי. אני מצטער מפני המאזינים שאנשים עם אמירות כל כך חשוכות מצליחים להסתנן לשידור. אנחנו לא יכולים לחזות הרבה מאוד פעמים איזה דברים איומים הם עשויים להוציא מהפה".

כזכור, פרשת הצוללות נחשפה בחדשות ערוץ 10 על ידי רביב דרוקר לפני למעלה משנה, ובתחילה נטען כי ראש הממשלה בנימין נתניהו חשוד בפלילים אף הוא. בהמשך, פורסם מספר פעמים כי רוה"מ לא ייחקר, דבר אשר גרם למספר פרשנים לפקפק בהחלטה זו. בקרוב צפויים להתפרסם כתבי האישום בפרשה. 

עריכה: איתמר זיגלמן