פרקליטות מחוז ת"א הגישה היום (חמישי) כתב אישום נגד אמיר מרמש וטרייסי קדיס, בני 18, בגין רצח פאדיה קדיס
הרוצח של פאדיה קדיס מתגנב לביתה לפני שרצח אותה. צילום: דוברות המשטרה
, קשירת קשר לפשע, שיבוש מהלכי משפט והונאה בכרטיס חיוב.
הרוצח של פאדיה קדיס בורח מהדירה לאחר הרצח. צילום: דוברות המשטרה
על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עורכת הדין רביד שיפמן, הנאשמים קשרו קשר לרצוח את המנוחה, אימהּ של הנאשמת, על רקע התנגדות המנוחה לקשר הרומנטי בין הנאשמים. בתקופה הרלוונטית לכתב האישום, התגוררה קדיס עם בתה הנאשמת ביפו. כבר בחודש מרץ רקמו השניים מזימה לגרום למותה של האם, ולאחר מכן אף לפגוע קשות בגיס, בעלה של אחותה, באמצעות ירי מנשק. במסגרת תכנון הרצח פנו הנאשמים לחברו של הנאשם, שאלו האם יש באפשרותו להשיג עבורם אקדח ונענו בשלילה. הנאשמת, בתקופה שעד לרצח, אספה מידע אודות אמה וגיסה והעבירה אותו לנאשם.

הנאשמים, כך נטען בכתב האישום, תכננו מספר רעיונות להוצאת זימתם לפועל, וכמו כן התכוונו להיפטר מגופתה של האם, לטשטש ראיות ולהימלט מן הארץ. עד ל-7.6.18 עסקו הנאשמים באינטנסיביות בתכנון מימוש תכניתם ואף קבעו את ביצוע הרצח לכל אחד מ-4 הלילות שבין 3.6.18 ועד 5.6.18, אלא שמסיבות שונות, התכנית לא יצאה אל הפועל. ב-6.6.18 תכננו הנאשמים כי רצח המנוחה יבוצע באותו הלילה בסכין ולצורך כך, המתינה הנאשמת עד שהמנוחה תלך לישון ואז פתחה את מנעולי דלת הכניסה האחורית לבית, בו התגוררה יחד עם המנוחה והשאירה לנאשם בחדרה צעיף לכיסוי פניו בעת ביצוע הרצח.
הנאשם אמיר מרמש בבית המשפט. צילום: אבשלום ששוני
הנאשם אמיר מרמש בבית המשפט. צילום: אבשלום ששוני


הרכיבה אוזניות כדי שלא תשמע את זעקות המנוחה

ב-7.6.18 בסמוך לשעה 02:30 הגיע הנאשם לבית, נכנס פנימה מהדלת האחורית, עלה לחדרה של הנאשמת, העיר אותה והראה לה את הסכין שהביא כדי לרצוח את המנוחה. הנאשמים שהו יחדיו בחדרה של הנאשמת עד בערך 05:30, אז ביקשה הנאשמת מהנאשם לצאת מחדרה ולרצוח את המנוחה, נתנה לו צעיף לכסות את פניו, איחלה לו "בהצלחה", הרכיבה על אוזניה אוזניות ושמעה מוסיקה בעוצמה חזקה, כדי שלא תשמע את זעקות המנוחה.         הנאשם פתח את דלת חדרה של פאדיה שהתעוררה ויצאה למסדרון, כשהיא קוראת בשמה של הנאשמת. כשהבחינה המנוחה בנאשם רעול הפנים, המנוחה צרחה: "קח את כל מה שאתה רוצה ותעוף מכאן", או אז דקר אותה הנאשם בסכין 7 דקירות בפלג גופה העליון, בצווארה ובחזה, אף לאחר שהמנוחה התמוטטה ארצה. הנאשם חדל לדקור את המנוחה רק כאשר נשברה קת הסכין.     

מיד לאחר מכן, נכנס הנאשם לחדרה של הנאשמת, סימן לה בידו כי המית את המנוחה, והוסיף: "גמרתי עם הסיפור, מה שרצית היה". הנאשם הניח את הסכין בחדרה של הנאשמת ועל דעתה ובהסכמתה, עטף את הגופה בסדין. 
 
לאחר הרצח, ירדה הנאשמת עם הנאשם לקומת הכניסה ומסרה לו סמרטוט ומגב לצורך ניקוי זירת הרצח, הורתה לו להעביר את גופת המנוחה לחדר בקומה השלישית ומסרה לו את מפתח החדר. הנאשם העביר את הגופה לחדר בקומה השלישית וניקה את הדם מרחבי הבית. הנאשמים העלו יחדיו בגדים וחפצים של המנוחה מחדרה לחדר בקומה השלישית, כדי להטעות את בני משפחת המנוחה, אחיה של הנאשמת, כדי לגרום להם להאמין שהמנוחה נסעה. הם נעלו את החדר בקומה השלישית והבת החביאה את מפתח החדר.      
הנאשמים נטלו את הטלפון הנייד של המנוחה ובמהלך היום התכתבה הנאשמת ממכשיר הטלפון הנייד של המנוחה במסרונים עם אחיותיה שחיפשו אחר אמם, כשהיא מתכתבת בשם של פאדיה. 
 

מבלה עם חברה

במסרונים, בהם התחזתה הנאשמת לאמה, כתבה הנאשמת כי המנוחה עסוקה, לכאורה, בבילוי עם חברה ואינה פנויה לענות לשיחות טלפון. הנאשמת אף כתבה מסרונים מהטלפון הנייד שלה בקבוצת ההודעות המשפחתית ב"ווטסאפ" בהם שאלה את המנוחה לשלומה וכתבה לאחיותיה, בכזב, ששוחחה עם המנוחה וזו אמרה לה שהיא מבלה עם חברתה.
    
לאחר הרצח, הנאשמים נטלו מתיקה של המנוחה כרטיסי אשראי ובמהלך היום, רכשו טובין, הזמינו חדר במלון בתל אביב ושילמו עבורם בכרטיס האשראי של המנוחה. הנאשמים יצאו בצהרי היום מהבית והנאשמת נטלה עימה את הסכין בו בוצע הרצח ואת הטלפון הנייד של המנוחה והלכה לבית הספר. היא השליכה את הסכין מחוץ לבית, במקום שאינו ידוע.
הנאשמים תכננו להימלט מן הבית ולשהות במלון. בשעות הערב, עת ארזה הנאשמת חפציה, הגיעו אחיה של הנאשמת לבית לחפש אחר המנוחה ונקשו בדלת. הנאשמת השתהתה במכוון ולא פתחה לאחיה את הדלת, כדי לאפשר לנאשם להימלט מהבית מן הדלת האחורית, עם הטלפון הנייד של המנוחה ומפתח הקומה העליונה. אחד מבני המשפחה קלט את הנאשם, דלק בעקבותיו, אך לא הצליח לתפוס אותו.
 הנאשמת המשיכה להשים עצמה כמחפשת אחר המנוחה ביחד עם בני משפחתה, וכמחפשת אחר מפתח החדר בקומה השלישית ושלחה מסרונים לטלפון הנייד של המנוחה, שהוחזק בידי הנאשם, ואף התקשרה לנאשם ושאלה אותו למקום המצאה של המנוחה והנאשם ענה לה כי המנוחה סיפרה לו שנסעה לחו"ל.  הנאשם שלח לבני המשפחה ולנאשמת מסרונים מהטלפון הנייד של המנוחה ומהם עולה כי המנוחה, כביכול, נסעה לחו"ל ואישרה לנאשם לשהות עם הנאשמת בביתה. בהמשך, כיבה הנאשם את הטלפון הנייד של המנוחה והסתיר אותו ביפו. 
הנאשמת, טרייסי קדיס, בבית המשפט. צילום: אבשלום ששוני
הנאשמת, טרייסי קדיס, בבית המשפט. צילום: אבשלום ששוני