קשר תחת יחסי מרות, שנחשף בימים האחרונים בשירות הביטחון הכללי (שב"כ), הוביל להוצאתו לחופשה כפויה של מנהל בדרגה זוטרה בשירות הביטחון הכללי (שב"כ), זאת לאחר שימוע שנערך לו ולבת השירות הלאומי הכפופה לו. אגב, השניים מכחישים את קיומו של הקשר ביניהם, אולם לגורמים בשב"כ הגיע מידע לפיו בת השירות הלאומי הייתה זו שביקשה לסיים את הקשר, במה שזכה לתגובות כעוסות, לכאורה, מצדו של המנהל שלה.



לאחרונה הגיע אל הדרג הבכיר בשב"כ מידע לפיו, בניגוד לכללים, מתנהל קשר אישי-רומנטי בין מנהל בדרגה זוטרה בארגון לכפופה לו, צעירה המשרתת בארגון. יש לציין כי מדובר בקשר שהחל בהסכמה בין השניים, אולם גם כך יש בו משום הפרה של כללי הארגון, ועם היוודע דבר הקשר זומנו השניים לשימוע.



שניהם, יש לציין, הכחישו בשימוע את הקשר האישי שמתנהל ביניהם, אולם על פי המידע שבידי השב"כ לאחרונה ביקשה בת השירות הלאומי לסיים את הקשר בינה לבין הממונה עליה, בקשה שלא התקבלה על ידו.



ככל הנראה בעקבות דין ודברים ביניהם נחשף הקשר, והמידע הועבר לטיפול בארגון. כאמור, המנהל הוצא לחופשה ובשב"כ בודקים כיצד להמשיך ולהתנהל בעניינו.



מהשב"כ נמסר כי הוא "מנוע מלהתייחס לפרטים שצוינו  בכתבה. יודגש כי במקרים בהם עולה חשד לקיום קשר בין מנהל לעובדת הכפופה לו, הנהלת הארגון פועלת באופן נחוש ומיידי לטיפול באירוע, לרבות, במידת הצורך, הפרדה בסביבת העבודה בין הנוגעים בדבר".