עיתונאי חדשות עשר, רביב דרוקר, התייחס היום (שישי) בתכניתו של ניסים משעל ברדיו 103FM לראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, שממשלתו הושבעה בדיוק לפני 19 שנה. "אני קורא את האוטוביוגרפיה של ברק. הדרך בה הוא מתאר את הכישלון הפוליטי והביטחוני מדיני המטורף שלו היא באמת רחוקה מהמציאות".

"האישיות שלו - פה זה מתחיל ופה זה נגמר", אמר דרוקר לגבי הסיבות שהובילו לכישלונו של ברק כראש ממשלה, "הוא פיטר את הצוות שלו וחולל מהומת ענק עוד לפני נאום הניצחון. כבר אז התחיל בהפרד ומשול הבלתי נגמר שהמשיך בלשכה והעיק על שלטונו. יש משהו בברק שמנתח את המציאות, מחליט שהיא ככה, ולא מוכן להתגמש. חושב שהכל יתיישר וזה פגע בו ופגע בכולנו".



לגבי הכישלון של ברק בשיחות קמפ דיוויד עם הפלסטינים שהוביל בסופו של דבר לתחילת האינתיפאדה השנייה. "ברק היה אמיץ בצורה יוצאת דופן", אמר דרוקר, "הוא הציע דברים שאף אחד לפניו לא הציע. אבל אם סיימת את קמפ דיוויד ואתה יודע שיש אפשרות לעימות אז למה להציג את ערפאת כאויב? למה לא להגיד שהייתה התקדמות ויש פרטנר?. היום אנחנו למדים שיכול להיות שלא יהיה הסכם ולא יהיה עימות. אין ספק שעליית שרון הייתה טריגר, אבל ברק היה זה שאישר את העלייה". 

לגבי האפשרות שברק יחזור לזירה הפוליטית אמר דרוקר כי "אני כל הזמן רואה סקרים והמספרים שלו ברמה של איימן עודה. הסיכוי שלו לחזור הוא רק עם קטסטרופה ביטחונית, שהוא יבוא על חמור לבן".