קולות נפץ ביקנעם: שני מטענים הושלכו הלילה (שישי) לעבר מספר בתים ברחוב הנרקיסים ביקנעם, אך לא גרמו לנזק או לנפגעים. שוטרים וחבלנים שהגיעו לזירות האירוע והחלו בחקירת המקרה, ועל פי ממצאי החקירה הראשונית, עולה כי המקרים קשורים לניסיון חטיפה שאירע ביום שלישי האחרון. עד כה נעצר חשוד אחד בזריקת המטענים, אשר יובא הבוקר לבית המשפט לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו. כמו כן, פעולות חקירה מתבצעות על מנת לאתר חשוד נוסף, שזהותו ידועה למשטרה, והוא נמצא כרגע במנוסה.

כאמור, שתי הזירות שלעברן הושלכו המטענים קשוות לשני חשודים בניסיון חטיפה של אדם ביום שלישי האחרון, אותו סיכלו כוחות המשטרה לאחר חיפושים שכללו מסוק, מחסומים וסריקות נרחבות. החוטפים, ארבעה במספר, אותרו לבסוף בנסיעה באזור יער מנשה, כשהקרבן, צעיר תושב העיר יקנעם, נמצא עימם ברכב. לאחר שלא נענו לקריאות השוטרים לעצור ואף הגבירו את מהירותם, תוך כדי ניסיון להתנגש בניידת משטרה, החלו לברוח מהשוטרים באופן רגלי ובתום מרדף קצר נתפסו כל ארבעת החשודים, כאשר הצעיר החטוף אותר ללא פגע. 

מחקירה ראשונית של האירוע, עלה כי ככל הנראה מדובר בסכסוך כספי בין החשודים לבין אחיו של החטוף. החשודים הובאו לבית משפט השלום בנצרת ובהתאם לבקשת המשטרה מעצרם הוארך עד ליום ראשון. מדוברות המשטרה נמסר כי "משטרת ישראל רואה בחומרה רבה כל אירוע של אלימות ככלל וחטיפת אדם ושימוש במטענים ונשק בפרט. אנו פועלים בכל האמצעים והכלים העומדים לרשותנו לאיתור העבריינים ולהבאתם לדין".