המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) חוקרת חשד לפיו קצינים במשטרה תפרו מכרזים במסיבת הפרידה של המפכ"ל לשעבר, יוחנן דנינו, ובאירועים נוספים של המשטרה. שלושה קצינים וכמה אזרחים נחקרו. לקצין המשטרה ביחידה הארצית לחקירות הונאה לשעבר, עורך הדין פיני פישלר יש בטן מלאה על הנושא, אליו הוא התייחס הבוקר (ראשון) אצל אילה חסון ב-103FM.



"קראנו לחגיגות של דנינו הילולה ולא מסיבה שעלתה חצי מיליון שקלים", טען פישלר. "כשרוצים לחקור חמגשיות מעמידים את להב 433 על הרגליים מהר מאוד, עם הרבה חוקרים, אך כשלא רוצים לחקור את ההילולות של דנינו ואת סכומי העתק של כספי הציבור אז אנחנו ממתינים ארבע שנים. אינני יודע דבר על החקירות במח"ש, אך הגשנו תלונה למבקר המדינה ולמרות שלחצתי ושאלתי לא טרחו להשיב לי".



"הוציאו לדנינו ספר, 'אבא שלי מפכ"ל', אמר פישלר, "כשאילה חסון, עיתונאית ותיקה עם המון זכויות, תפרוש לגמלאות בגיל 70 אני מבטיח לך ש-103fm לא יוציאו עליה ספר - זו סגידה. זמרים וזמרות עלו לשיר שיר אחד - וזה עלה 46 אלף שקלים. דנינו עבר תחנה-תחנה כדי להיפרד מהמערכת. אפילו הרמטכ"ל עובר בין פיקודים ולא בין חטיבות. זה משהו לא נורמלי. חשבי כמה שעות עבודה בוזבזו כדי לפגוש את דנינו ולהיפרד ממנו. כבר שנים אני טוען שהעסק שם (במשטרה) רקוב מהייסוד אך מאשימים אותי שאני טרדן, נקמן ורודף אחרי מישהו. עם כספי הציבור הללו ניתן היה לרכוש ניידות, אופנועים ואמצעי הרתעה".
עריכה: איתמר זיגלמן