האדמה בצפון לא מפסיקה לרעוד. אתמול הורגשו שלושה רעשי אדמה בכנרת, כשהאחרון בהם היה בשעות הלילה והתבטא בשתי רעידות משנה שאירעו בשעה 23:03 ובשעה 22:00 בעוצמה של 3.2 ו-3.1 בהתאמה. לפני כן, בשעות אחר הצהריים הורגש רעש בעוצמה של 3.9 בעומק של 4 ק"מ מתחת מתחת לפני הקרקע, זאת לאחר שבבוקר אירעה רעידה בעוצמה 3.2. בנוסף, הלילה (שני) הורגשה רעידה נוספת צפונית מזרחית לטבריה בעוצמה של 3.3. הרעש הורגש בשעה 00:42.
יש לציין כי מאז תחילת הרעידות בסבב הנוכחי, עד כה נרשמו יותר מחמישים תנודות. הרעשים הללו לשורה של רעידות אדמה המתרחשות באזור מאז יום רביעי בשעה 5.30 בבוקר, כאשר רעש אדמה בעוצמה של 4.1 דרגות הורגש בעיקר בצפון הארץ. לאחר כשעה אירעו שתי רעידות משנה, בעוצמה נמוכה. 
בערב של רביעי התעוררה בהלה, כאשר רעד אדמה נוסף, בעוצמה של 4.5 דרגות הורגש היטב בצפון הארץ וגם במרכזה. מוקד רעש האדמה היה שוב באזור הכנרת ודיירים דיווחו על מיטות ושולחנות שזזו, נברשות שנעו מצד לצד וחלונות רועדים. 

ביום חמישי האחרון הורגשה רעידת אדמה נוספת, גם היא בעוצמה קלה, הפעם של 3.2, שהורגשה בעיקר בצפון הארץ, באזור הכנרת והעיר טבריה. בשבת לפנות בוקר הורגש רעש אדמה בעוצמה 3.4 גם כן באזור הכנרת. בכל הרעידות המדוברות לא היו נפגעים בנפש ולא נרשם נזק משמעותי לרכוש.
ח"כ מרב מיכאלי תעלה להצבעה את הצעת החוק להיערכות אזרחית במצבי חירום בעקבות רעידות האדמה האחרונות. "כבר בכנסת ה-19 הנחתי הצעת חוק שמטרתה לדאוג שישראל תהיה מוכנה והאזרחיות והאזרחים לא יהיו מופקרים בכל מצב חירום, בטחוני, אסון טבע או אחר. ההצעה מסדירה את ההליכים, הסמכויות, התקצוב והביצוע של הזרועות השונות בעיתות חירום. 
דוחות רבים, כולל דו"ח מבקר המדינה, נכתבו על הכשל הממשלתי ובצידו הצורך בהיערכות האזרחית למצבי חירום. מצבי חירום הם גם מצבי לחימה אבל גם תוצאה של אסונות טבע ואחרים דוגמת השריפה בכרמל, הסופה בירושלים ורעידות אדמה. זו אחריות של הממשלה לדאוג שמקרי עבר בהם היה חוסר סינכרון בין הגופים השונים לא יחזור על עצמו, שכל הגופים הנדרשים לטיפול במשבר יהיו מתוקצבים, ומתודרכים. אי אפשר להפקיר את אזרחיות ואזרחי ישראל ולהפיק לקחים רק אחרי האסון הבא. זו היא חובתה של הממשלה לפעול כבר עכשיו והבטיח את ההכנה האופטימלית לכל מצב חירום שעלול להתרחש".