מנהלת מחלקה בבית חולים בצפון נעצרה הבוקר (שני) בחשד שהונתה את הביטוח הלאומי וגופים נוספים. יחד איתה נעצרו שלושה אנשים נוספים, בהם רופא. הארבעה חשודים במעורבות בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים, קבלת דבר במרמה, עבירות על חוק המוסד לביטוח לאומי וכן עבירות נוספות.



על פי החשד, הרופאים סייעו לאנשים שפנו אליהם באמצעות מאכער, להגדיל את אחוזי הנכות שלהם והנחו אותם כיצד לנהוג מול הוועדה של הביטוח הלאומי. על ידי כך, הצליחו הפונים להוציא הנחות גדולות בארנונה, תווי נכה לרכב. ביחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית (יאל"כ) מעריכים כי היקפי הפרשה גדולים, אך עדיין לא יודעים מהם. 



על פי החשד, החשודים, קיבלו לכאורה כל אחד על פי חלקו טובות הנאה שוות כסף וכן קיבלו במרמה מהמדינה כספים על סמך מצג שווא. החשודים הובאו לחקירה במשטרה ובשעות הצהריים יובאו ככל שיידרש מבחינה חקירתית, לדיון בבימ"ש השלום בראשון לציון, בבקשה להאריך את מעצרם. 

מדובר בחקירה המנוהלת על ידי משטרת ישראל והמוסד לביטוח לאומי ובליווי פרקליטות מחוז צפון. מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל תמשיך לחקור ולחשוף תהליכים פסולים, תוך ניגוד עניינים, וכן לחתור ולהגיע לכל מקום בו יש חשד לפגיעה בטוהר המידות ופגיעה בסדרי השלטון ובקופה הציבורית.