אורן חזן ראש עיריית תל אביב? חבר הכנסת צייץ היום (שני) בחשבון הטוויטר שלו כי הוא "מברך על התמודדותו של אסף זמיר לראשות עיריית ת"א", לדבריו, "מדובר בהתמודדות שתפצל היטב את קולות השמאל בעיר ותשקף ביתר שאת את בחירתה של האליטה הישנה של ת"א להסתגר בתוך הבועה של עצמה ולהשאיר בחוץ את כל היתר. הצהרת זמיר הופכת את סוגיית התמודדותי על ראשות העיר להרבה יותר רלוונטית".





הצהרה זו הגיעה על רקע הדיווח מוקדם יותר היום לפיו סגן ראש עיריית תל אביב, אסף זמיר, הודיע על החלטתו להתמודד מול רון חולדאי על ראשות העירייה. זמיר, המכהן כסגן ראש העירייה מטעם סיעת הצעירים, החל את פעילותו לפני כ-10 שנים, כאשר כנס הפתיחה של הרשימה העצמאית ברשותו התקיים בפאב שברחוב לילנבלום בעיר. בפוסט שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו, הוא הסביר: "ההחלטה הזו לא באה לי בקלות, יכול להיות הרבה הרבה יותר טוב כאן".



כזכור, אורן חזן הביע לפני כחודשיים את רצונו להתמודד על ראשות העירייה, אך בסופו של דבר לא יצא המהלך אל הפועל לאחר שבליכוד החליטו כי לא ירוץ ולמעשה כלל לא הציבו מועמד מטעמם לראשות העירייה. נראה כי הקרב על ראשות העיר הגדולה והחשובה מתחמם, על רקע שמועות כי אף ח"כ סתיו שפיר מהמחנה הציוני תודיע גם היא על התמודדותה, אך שפיר טרם הודיעה סופית על החלטתה בעניין.