לאחר יותר מארבע שעות בהם נחקר במעונו שבירושלים נמסר היום (שלישי) מלשכתו של נתניהו בתגובה כי "בפני ראש הממשלה לא הוצג היום שום דבר חדש. ראש הממשלה נתניהו מעולם לא עשה עסקה עם אלוביץ' תמורת סיקור אוהד. להיפך, לאורך שנים ראש הממשלה נתניהו סוקר בעקביות באופן עויין באתר "וואלה". סיקור שלילי זה הגיע לשיאו בשיטפון של כתבות ארסיות דווקא ערב הבחירות ב-2015, בניסיון לשכנע את הציבור להצביע נגדו. זה בדיוק פרק הזמן שבו מעלילים עליו שעשה כביכול את עסקת בזק-יס". 

עוד נמסר כי "גם הטענה על יחס מיוחד לאלוביץ' בעסקת בזק-יס היא מופרכת. ראש הממשלה חתם על עסקת המיזוג לאחר שורת החלטות של ועדות מקצועיות, לרבות הרשות להגבלים עסקיים ומועצת הכבלים והלוויין, ולאחר הנחייה מפורשת של היועצת המשפטית של משרד התקשורת. אין מקרה אחד שהוצג בפני ראש הממשלה, שבו כשר תקשורת הוא לא חתם על ההמלצות של גורמי המקצוע - וכך נהג גם במקרה זה. הוא לא עשה שום שירות מיוחד לאלוביץ'. תיק 4000 לא היה ולא נברא".



כאמור, במשך יותר מארבע שעות נחקר באזהרה ראש הממשלה בנימין נתניהו בירושלים במעורבותו בפרשת 4000, היא פרשת בזק-וואלה. מדובר בחקירה שניה בפרשה זאת ועשירית במספר בכלל הפרשות ששמו שורבב אליהן. בנוסף עורכי הדין יצחק מולכו ודוד שמרון מסרו היום עדות פתוחה בתיק 4000 ונשאלו על התנהלות ראש הממשלה בתקופה בה היו יועציו.

שאול אלוביץ'. צילום: פלאש 90

סמוך לשעה 10:40 הגיעו חוקרי היחידה למאבק בפשיעה כלכלית (יל"כ) בלהב 433 במשטרה, בראשותו של תת ניצב אלי אסייג ובשילוב עם חוקרי הרשות לניירות ערך (ני"ע), אל מעונו של רה"מ ברחוב בלפור וכאמור, במשך ארבע שעות בקירוב חקרו אותו על חלקו בפרשה, בהסתמך בעיקר על עדותו של עד המדינה ניר חפץ, וכן על הקלטות ומידע שהעביר לחוקרים. נתניהו נשאל מדוע פעל ביתר שאת על מנת לסייע לקידום עסקת בזק-יס וכן האם לא ראה פסול בכך שבתמורה למעורבותו ביקש, בין במישרין ובין באמצעות אחרים, לרבות בני משפחתו, כי אתר וואלה ידאג לסיקור אוהד עבורו.
עוד נשאל רה"מ על הנסיבות שהובילו אותו לחתום על עסקת עסקת המיזוג. בתום החקירה עזבו החוקרים את מעונו של רה"מ ושבו למשרדי להב 433 בלוד. במקביל, חשוב לציין, המשיכה להתנהל חקירתו של אשר אלוביץ', בעלי השליטה בוואלה ו-יס במשרדי היחידה בלוד ובמקביל נחקרו גם מעורבים נוספים. במשטרה עימתו את אלוביץ' עם עדותו של ניר חפץ והקשו עליו כאשר עומת עם עדויותיו של שלמה פילברג, מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר. 
פרשת 4000 נחשבת לגדולה ביותר בה מתבססת תשתית ראייתית רחבה כנגד ראש הממשלה. גורמים מעורים בפרטי החקירה מציינים כי על פי דברי הפרקליטות קיים קשר בין פרשה זאת לפרשת 2000, פרשה בה מעורב נוני מוזס, מנכ"ל ידיעות אחרונות ווואי נט, כאשר בשתיהן פעל נתניהו בתמורה לקבלת סיקור אוהד. על פי הערכה זו, נבדק החשד האם ניסה רה"מ להשפיע על כלי תקשורת בכירים, וליהנות מסיקור אוהד שבתמורה התחייב לדאוג עבורם להטבות מפליגות.