הקטל בכבישים נמשך: בתאונה קשה בין שני כלי רכב שאירעה בכביש 784 סמוך לצומת יפתחאל נהרגו שני צעירים בני 20. צוותי מד"א שהוזעקו למקום ביצע בדיקות רפואיות בשניים, שנפצעו באורח אנוש, ולאחר מאמצי החייאה נאלצו לקבוע את מותם במקום. שני צעירים נוספים שנפצעו קל עד בינוני פונו לבית החולים האנגלי בנצרת באופן עצמאי. המשטרה בודקת את נסיבות התאונה.



אלון קוצי, חובש מד"א, סיפר: "כשהגענו למקום המראה היה מזעזע. ראינו שני כלי רכב מעוכים לחלוטין, מחוץ לרכבים ראינו ארבעה צעירים, כאשר שניים מהם שכבו על הכביש מחוסרי הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה. ביצענו בדיקות רפואיות, הם היו ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם בשטח. שני צעירים נוספים היו בהכרה מלאה, התהלכו במקום ופונו לבית חולים באופן עצמאי".



כזכור, רק לפני יומיים נהרגה אישה בת 65 מפגיעת אוטובוס ברחוב נחום חת בחיפה. כוחות ההצלה שהגיעו למקום האירוע נאלצו לקבוע את מותה. פרמדיק מד"א, טארק הייב, סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו אישה כבת 65 לכודה מתחת לאוטובוס כשהיא מחוסרת הכרה, עם פגיעה רב מערכתית קשה. תוך כדי פעולות החילוץ ביצענו בה מספר בדיקות רפואית, אבל היא הייתה ללא סימני חיים. לאחר שחולצה לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה". מדובר בקורבן ה-158 בכבישים מתחילת השנה.