המשטרה חשפה רשת אשר במשך שנים העסיקה צעירות, חלקן קטינות, בתפקיד חשפניות כולל סיפוק שירותי מין, זאת בתום השלב הסמוי שנמשך מספר חודשים, במהלכו אספה המשטרה ראיות ועדויות כנגד חברי הרשת. הבוקר (שני) פשטה המשטרה על בתיהם ועצרה חמישה חשודים בהשתייכות ובניהול הרשת. החשודים יובאו מחר לבית משפט השלום בתל אביב לדיון בהארכת מעצרם.



במשטרה אמרו כי מחומר החקירה עד כה מתבררת מסכת קשה של ניצול מחפיר של נשים צעירות לעתים תוך ניצול מצוקה אישית, חלקן קטינות, והעסקתן כחשפניות וכמספקות שירותי מין.



עוד עולה מחומר החקירה כי החשוד המרכזי בפרשה עשה בקטינות מנהג בעלים, סרסר בהן וניצל אותן למטרות רווחים שהכניס לכיסו. מדובר בעבירות קשות וחמורות הכוללות ניצול קטינים למעשה זנות, סרסרות בזנות בנסיבות מחמירות, הבאת אדם לעסוק בזנות וכן עבירות על פי פקודת המסים.



כמו כן, חומר החקירה מצביע על עשרות צעירות אשר נפלו קורבן למעשיהם של חברי הרשת אשר ניצלו אותן והרוויחו על חשבונן סכומי כסף גדולים. (יחידת יהלום של רשות המסים שותפה לחקירה).



מהמשטרה נמסר כי "אנו פועלים במגוון רחב של אמצעים ומשקיעים את מרב המאמצים על מנת למגר את העבירות הקשות בתחום הסרסרות והניצול המחפיר של קטינים וקטינות למטרות זנות".